|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Ovanlig? - Ja. Snygg? - Nej. Länk MVH / Jacob | |
| Låt oss hoppas att den är Photoshopad.Urk | |
Ug-Lee |
Finns den som TDI så vill jag ha en sådan i firman. |
| Hahaha, så tufft. Tur att det är någon ironisk person som lekt med Photoshop och inte ryska maffian som köpt tjänstebil ;) | |
| är mi säkra på att det är photoshopp | |
|
Jag är helt säker på att det är Photoshop. Störtbågarna ser inte riktigt "riktiga" ut... Mvh, |
|
|
Är ingen expert på photoshop, men är reflexerna från bågana ibakrutan tex. så lätta att bara få till så där...? Ser äkta ut för mig ivf. Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Tycker också att det ser väldigt äkta ut. Skrämmande fult missfoster. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Världens dyraste EPA-traktor? | |
Ug-Lee |
Bilen är förlängd, och det ser väl ut som tyska reg skyltar, jag hade för mig att man inte får ge sig på den bärande konstrutionen i tyskland. eller? |
|
Den ser faktiskt väldigt äkta ut, jag tror inte det är ett photoshopjobb. /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
| Helt klart Photoshop, iaf så är inte den E65 i något bra skick :( | |
|
don-salvatore87: Vad grundar du dina misstankar på? |
|
|
100 % photoshop enligt min bildvana E32:Länk |
|
| Ug-Lee:det är då absolut inga tyska plåtar.På hemsidan där fotot är länkat ifrån skrivs det på franska i allafall. | |
|
Måste väl vara Photoshop! Extremt ful i alla fall. //Schnitzer |
|
|
Bilen har tjeckiska nummerskyltar, från Prag. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Helt klart photoshop. Proportionerna stämmer inte .Bilen är förlängd men är ändå inte längre än parkerinsplatsen eller bilen bakom . Jämför storleken på hjulen mellan bilarna. /Janne |
|
|
Någon annan som sett texten 2004 C jake runt vänster framdäck? isse |
|
|
I vilket fall som helst så skulle det vara en riktigt häftig firma bil att glida omkring i :-) mvh: mr_majzoo icq: 29815001 |
|
|
Photoshop! Hela taket e ju för f*n krokigt... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.