|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| funkar inte sprängskissen till 325 för jag tror att dem ser lika ut innuti hoppas det går bra | |
| usch, inge vidare saker att läsa om nu när man blivit ix ägare, hålla tummarna för att skiten håller ett tag då. :) | |
|
Nej jag öppnade aldrig lamellpaket när jag hade löst det, för att för mig var det ju kedjan som var problemet, de kan ju kanske gå att fixa, beror ju på vad som har hänt, du kan ju ta isär och kolla men det är ju ganska mycke att skruva. Men de verkar då inte va de lättaste att få tag i reserv delar till lådan, då är de nog ändå ända sättet att köpa en komplett låda från skroten å då är de ju lika bra att sätta dit hela lådan med garanti å allt... Jag hade ju faktiskt ett fungerande lamellpaket/koppling löst liggandes men jag har skickat iväg alla grejjer... tyvärr.. |
|
|
Kastade du prylarna din tok!!! aj aj Kan en låda från en 525ix 93 passa till min 325ix 87 som jag hittat? perantoniohansson@hotmail.com |
|
| jag har en defekt låda till 525ix -94 passar inte den då?? | |
|
Nej Nej! Jag kastade så klart inte prylarna, men ja skickade iväg dom med killen som köpte bilen! yahel: Se bara till att vara noga med att ha lika stora däck runt om hela bilen så håller drivningen säkert! Det var då det som ljushuvet till ägare innan mig hade gjort galet.. |
|
| Jag köpte kedjan hos kg knutsson i göteborg för ca 3000 kr | |
|
Opsss Jag glömde att höger/fram drivaxel glidit ur växellådan och tappade därför drivningen. Bara att trycka ni |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.