|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Pajkastning AB! Jag gissar på att tråden är borttagen väldigt snart! // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
| Liten fråga bara, vem släpper ut sina barn för att leka på E4:an? | |
|
:)) Bra fråga !! Länk (Ny i galleriet) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Möjligen samma föräldrar som skriker, och skriver protestlistor om 30 km/h i bostadsområdet enbart för att det är vedertaget att barnen ska ha gatan som lekplats och vägrar flytta på hockey , landbandy fotbollsmål för att släppa fram biltrafiken, absolut inget fel på 30 km/h, mera föräldrarnas attityd ,så se upp snart tar dom över E4an också :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Fan varför gör vissa så stor sak av det..alla kör väl fört ibland det går inte att komma ifrån det foten går bara ner så fort det är bra sikt bra väglag lite trafik....jag brukar vara rätt så försiktigt men ibland måste man få utlösning.... Länk Länk |
|
|
HA ha måste bara säga att polisen kommer att få fina bilder att titta på, många överträdelser vid 5-6 olika fartkameror. Det är roligt med folk som står på bromsarna såfort dessa kameror dyker upp, utan nummerskylt fram blir det svårt för grisen :-) Det är verkligen märkligt varför de väljer kameraskåp på dåliga vägar där man ändå knappt kan köra fort??? |
|
|
"Det är verkligen märkligt varför de väljer kameraskåp på dåliga vägar där man ändå knappt kan köra fort???" Är det? Du räknade just upp huvudskälet till att sätta upp ett kameraskåp! :-) *försökte hålla mig från att moralisera - lyckades nästan* ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Alla moralkärringar: Varför kan ni inte sköta ert istället för att bry er om andra så mycket? Tror ni verkligen att de bryr sig? Bilen: Länk |
|
| Åkte du 230 km/h med vinterdäck? Mina kan man köra max 160 med. | |
|
railman, mina vinterdäck är godkända för 220km/h. 235/45R17. Bilen blir dock lite vindkänslig i över den godkända hastigheten... MVH /Jonas BMW CS #5871 |
|
bole |
ha åkt i över 230km/h med vinterdäck...däcken är 225/50 R16 Gislaved. Satt på en saab 9-5 aero. Fick dem av en polare...aja iaf jag var rädd att d skulle hända nåt med dem men de va ba lite varma efteråt...luktade bränt gummi men det har de tändens till --- Min: Länk Länk |
| Har kört i nästan 240 blås på autobahn med 205/60/15" AGI regumerade, Slå det om ni kan :) | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Ha! Jag pinkar längst av Er alla. Så de så! ;) Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
bole |
Kävlingepågen :) bubbleboy :-) --- Min: Länk Länk |
|
Tack för informationen bole! Silverfärgad **** 95. Det är alltid bra att veta. Tänk om dina vinterdäck hade smällt och du flugit över körbanan och rätt in i Vättern och skrämt laxen som precis höll på med tankar om ett sexuellt umgänge med sin fru lax. Då hade beståndet av laxen blivit ännu sämre. Tänk på det nästa gång du kör för fort!!! :-)) kunde inte låta bli! Skojar bara bole! Bäst att vara tydlig. Mvh /NP |
|
|
"Alla moralkärringar: Varför kan ni inte sköta ert istället för att bry er om andra så mycket? Tror ni verkligen att de bryr sig?" Det är iallafall inte olagligt att moralisera... än så länge! :-) ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
bole |
Bones :-) hade jag haft 320-an så hade jag åxå hållit mig till 140 :P säkrast så ;) --- Min: Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.