|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
leino |
finns det aktier i sverige på bmw,vad står dom i bmw 4ever |
| Nej. | |
leino |
synd bmw 4ever |
|
Det går bra att köpa utländska aktier som svensk....skulle tro att alla banker kan ordna det. Simon |
|
Soton |
Du måste gå in på Frankfurtbörsen. 1999 så kostade en BMW aktie 1700 spänn... Tror du måste köpa minst 50 st... |
|
1700spänn?!? Skulle inte tro det du... Häromdagen stod bmw aktien i 38DM dvs runt 200 kr. Vissewrligen sjunker svenska kronan fort men att en d-mark helt plötsligt skulle kosta 45 spänn verkar lite orimligt... |
|
|
Kanske är det gjort en splitt på aktien helt enkelt... Simon |
|
|
Det är nog olika slags aktier, det finns ju A-aktier och B-aktier. De har olika röstvärde på bolagsstämman, och därför så kostar de också ganska olika... -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
swemho |
Anders, han skrev 1999 Frankfurtbörsens aktieindex har precis som SAX index sjunkit med 20-40% sedan 2000 talets början pga den rådande lågkonjuktern. Så jag tror fult på att de låg i 1700 -99 |
|
(lite trådarkeologi) Och idag stängde BMW-aktien på 84,25 Euro. Utdelningen 2017 var på 3,5 Euro så dryga 4% i direktavkastning för oss som jagar sådant =) Borde väl finnas några aktieägare här 15 år senare? |
|
| Yes, jag har en liten post där lite bara för att :-) | |
| Hur ser prognosen ut? Försäljningen i USA ser ju inget vidare ut Länk | |
Verdi |
3-serien är ett ankare. Den nedgången står för nästan hela tappet totalt sett. |
|
det här måste vara årets trådlyft :-) |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
BMW är mitt största innehav i portföljen. :) |
|
Haas+Westersund: Så då får ni årsredovisningen hemskickad via post eller? 540is: Drygt 15 år är inte så illa =) Jag råkade surfa in på BMW-aktien på Avanza och tänkte att någon måste ja ha pratat om det här på Autopower... |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Nej. |
| Och här är årets ot. Köpte Geely för 0,32, 1,78 idag. :) | |
| robert lundberg: vilken börs köpte du geely på? | |
| Jag har inte behörighet att köpa den aktien så det fick jag hjälp med av min bankman. | |
| Jag äger ett gäng aktier i bmw sen något år tillbaka, har utvecklats bra sen dess. Tyvärr åker man på utländsk källskatt även om man har ett isk. Köpte mest som en kul grej. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.