|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| nya m6 an jävligt snygg tycker jag | |
| 1600-2an. Har en skönhet som ingen annan. | |
|
6-serie Cab tycker jag är oerhört läcker, en svart 645CiA med 19" och Dynamic Drive-paket vore drömmen...! Mvh Chrille |
|
|
Svår fråga, finns ju så många! Av dom nya så tycker jag nästan att E87, E83 och E63 M6 är läckrast. Får jag blanda in lite äldre bilar också så tycker jag att E34 och E39 M5 ska vara med och leka =) |
|
| M3 e46 SMG 2 måste va absolut den finaste bmw som gjorts..perfekt i utseende o prestandan behöver inte nämnas..jag hadde givit bort min vänstra arm för en sån.. | |
BMW_M3 |
m3 e46. och m6 m5 |
|
Nya 645 |
|
| Finns flera men M3 CSL har jag som Nr 1. | |
| Mintcondition svart 850csi med 19" Alpinafälgar | |
|
M5 e39. En 525i e34 är också väldigt snygg bara den är lite sänkt och har rätt fälgar. Tror nog att min BMW karriär börjar med en sån. |
|
|
Maserati Quattroporte från tidigt 80-tal! Eller varför inte en Honda CB 750 från 1973. Om vi nu likt politiker inte svarar på trådskaparens fråga? ;) . Allvarligt talat är ingen av dagens modeller riktigt klockren men M5 E60 är ju maffig, liksom E65 med 19-tummarna mod. 95 |
|
| E9 i orginalskick, tveklöst... Länk | |
|
Snyggast av de nya tycker jag är 7:an, bakpartiet är tufft av de gammla tycker jag 6:an (E24) och en fint stylad gammal 7:a (E23) /jens |
|
| helt klart e32 | |
| E28 är inte heller fel: Länk | |
| Z8 | |
|
M3 och M6 är riktigt fina. |
|
|
Jag har tre favoriter, E9, E24 och M3E30... Förhoppningsvis skall ett exemplar av varje trängas i mitt framtida 4-bilsgarage, två kvar... :-) Är dessutom lite lockad av E91:an som nästa bruksbil... |
|
| M5 och M6, och E39;n M5 såklart. | |
|
E30 M3 Evo, svart ska den vara. Fast inget slår en 02:a... No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.