|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
Lars Svensson |
Tjena Grabbar ! Jag är ny här på forumet. Skulle vilja veta vilken BMW ni tycker är läckrast (av dem nya) ? |
| Nya M6an. | |
|
Nya M5. Den som dock väcker mest habegär enligt mig totalt sett är M5 E28 /Martin Länk |
|
|
Nya trean. ///BMW - Was sonst! |
|
Ug-Lee |
M635 CSI |
Reven |
Nya m5an är fin! Länk |
| Z4 såklart! | |
|
har många favoriter...635 är ju stilren...samt 3,0 Cs/Si mm Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Nya faceliftade E-65an helt klart och efter den så gamla E-65an. | |
| Ge mej en CSL! Spelar ingen roll om den är gammal eller ny... | |
|
Hmm.. 3,0 CS Z3 M coupé E60 M5 Z8 I ingen särskild ordning. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
M5T-95 (Avusblå) Micke K. Länk |
|
|
Gamla 6-serien helt klart "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Som svar på din fråga av "ny modellerna" Lars så håller jag med ett par tidigare här att M5:an e oslagbar. #Man and machine the evil of a dream# |
|
|
Höll på att glöma gamla 502'an, en riktigt vacker bil. Länk "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
| Nya 6-serien. Nån dag ska jag ha en sån, om än det är när jag fyller 100 och ligger på dödsbädden så ska jag ha en innan det är "slut" =) | |
|
I följande ordning: E34 E24 E60 E38 E65 E85 E39 E20 E31 Fulat: E87 E65 E28 V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Tråden handlar ju om vilken av dom nya som är läckrast inte alla gamla. SÅ håller till tråden eller starta en ny. #Man and machine the evil of a dream# |
|
|
Eftersom vi pratar nya bilar... E60 M5. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
E46 Cab så klart ;-) /Mikael Min bil: Länk |
|
|
Finns det nya som är snygga?? Måste ha missat dom! Gammla finns det många som är snygga. Snyggast E24!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.