|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Nöjd E30 ägare |
Letar efter filmen Dykeren se länk: Länk i denna film rullar nämligen en E38 Alpina med 20" fälgar, skulle vara trevligt att sen den filmen igen, det var länge sen sist. Har sökt på CDON & Ginza men hittar den inte, några tips var den kan finnas på DVD till försäljning? Se även länk: Länk Hoppas på svar. |
|
Kolla på Discshop Länk eller DVD.se Länk - är dock osäker på om den filmen nånsin släppts på DVD... ------------------ BMW CS #5938 |
|
|
Jag sökte på buylando:s hemsida, den finns för uthyrning, men endast som VHS. Länk Mats |
|
Nöjd E30 ägare |
liste & t80196, tack men inget resultat där heller. Det är möjligt att den inte finns som DVD, jag har hittat den som VHS till försäljning, men kom inte ihåg var, suck!! Letar vidare... Mina entusiastbilar: Länk |
Ras.mus |
Finns på vhs hos www.ginza.se men dvd vete fanken... |
|
Hehe, lustigt du påminner mig om filmer med E38 Nöjd! jag har hört att i filmen 'Transporter' ska där köras runt en hel del med en svart E38. Tur du påminnde mig, någon som vet var jag kan få tag i 'Transporter':)? Någon som sett den?? The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Bilen i dykarna är en äkta E38 B12 5,7. | |
V12 LeMans |
beg ? Länk |
|
Seven_: Länk eller Länk /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
...och här finns trailern till The Transporter: Länk /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
Filmen Transporter borde finnas på närmaste Åhlens varuhus. Finns iallafall i Sthlm för 139 kr. /Rickard |
|
Nöjd E30 ägare |
Ras.mus, jag har beställt den i VHS form från GINZA. Får lägga över den på DVD själv:) Mina entusiastbilar: Länk |
|
Både "Dykkerne" och "Transporter" finns på DVD, både till uthyrning och köp! Iaf. här i Eskilstuna! Kolla "Rix Video" Bilen som körs i Transporter är en Svart E38 735i manuell, med enligt utsago i filmen, möjlighet att ställa fjädring efter transport-vikt....(avancerad EDC, mao...hehe!) Filmen är iaf. "ultracool", men vinner ju inga priser i Cannes, direkt.... Jag älskar Brittiska hjältar med dialekt, därför älskar jag filmen till trots...Annars ser jag ju bara Morse(John Thaw (R.I.P), Jaguar 2.4 MKII)och då även "Villain",..med feta Jaguar-jakter...), Dalgliesh (xj12, MB s-klasse), Lynley(Jensen Interceptor V8), Tennison(SAAB 9000 Aero), The Echo(Clive Owen& underbara Miranda Richardson, SAAB 900 Aero Conv.Kör även en Rolls Corniche till Dover Port, för att dölja ett mord...), "An unsuitable job for a woman" (Helen Baxendale- ljuvlig kvinna, som i ett av avsnitten bytt sin "tacky" Vauxhall Cavalier CC mot en "Two-tone" RHD Alfa 6 2.500cc, med original singelspegel...) Hur "cool" som helst:), GET CARTER,(Michael Caine! Rootes Corp. Convertible, Old English White), Underbart, och vilken liten "kladdig slampa"(ljuvligt vacker varelse) han träffar...mmmmm, Och så till sist: Clockwork Orange: (Durango -95 Convertible... ULTRA VIOLENCE, You "Chellovek", "Viddy" This!!!!) Fan, vad filmer vi skulle kunna diskutera... Jag lägger band på mig...mmmfff... /Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Kraftwerk/Anders: Du glömde kommissarie Frost och hans babyblå Volvo 245 ;) /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
Jaja...jag inser det nu... Jack Frost är bara så bra, men jag lyckas av ngn. anledning alltid förtränga hans 4-växlade, vidriga 245 DL.... (undrar varför...) HAHA!!! Han kör ju även en "gubb-blå" Sierra CC 1.6, vilket är "beyond all sense..." dessutom verkar den gå rätt bra, när han drar iväg efter en bov... hur nu det kan vara...??? Men, allt går, på film... ;-) /Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
Ras.mus |
Nöjs E30..... Kom hem och plockade fram DC'n... Den finns förstås på internet att plocka hem ifall man vill. Efter ca. 30 minuter visar sig en svart alpina. Bor numera på ekerö! lite kul fakta: ********************* Regnr: AXB355 Färg: SVART Fabrikat: BMW ALPINA B12 5.7 Årsmodell: 1998 Effekt kW: 285 Däckdimension fram: Däckdimension bak: 275/35 R 20 ********************* Värt att notera är däckdimensionen som är noterad i registreringen!! 20" som standard! hehe |
|
köpte min the transporter på onoff för 99kr =) Med Vänliga Hälsningar Jonas |
|
|
Hehe, ska också investera i en 'Transporter':P! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
Nöjd E30 ägare |
Ras.mus kollade upp den på faxutdrag, bara BMW och nuvarande ägaren som haft bilen, coolt. Dessutom har den bara gått ca 7000 mil:) Mina entusiastbilar: Länk |
Ras.mus |
Kunde man ju nästan gissa sig till... Ekerö. Inget fattigt folk där inte! |
|
Filmen "Bad Santa" har också en e38 " Facelift " silver färgad . COOLT !!!! ugge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.