|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
smurfblått? Den har 3 olika färger beroende på väder lilla gubben. Förresten har du sett färgen i verkligheten? |
|
|
blagge: På din bild som du hade tidigare om jag mins rätt dvs:))så är din mycket ljusare än den som är till salu? Nu hade du en sommar bild men återigen det känns som en annan färg än den som är på bidler under provkörning?? |
|
|
Starre: jo precis, det beror på vädret och hur kortet är taget, men LSB färgen blir inte rättvis på bild. Mvh |
|
|
"Lilla gubben" vart kom det ifrån?! Svaret är för övrigt ja, jag har sett Lacuna Seca Blue i verkligheten vilket inte är det minsta förmildrande, färgen är det absolut hemskaste man kan lacka en bil i, Toyota Corollas blekrosa undantaget. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Är benägen att hålla med Andreas. Trodde att den kanske skulle göra sig bättre efter man fått vänja sig. Tex tycker jag att Phoenixgul funkar riktigt bra på E46 M3. Men har fortsatt svårt för Lagune Seca blått. Tror det blir den kulör som kommer vara billigast på begagnatmarknaden. | |
|
LSB är numera individual färg ;), men smaken är fortfarande som baken. Mvh |
|
|
tycker den är helt okej.. dock gillar jag inte phoenixgelb men som sagt, smaken... Annars tycker jag M3orna gör sig riktigt bra i silver och imolarot fast jag annars mest gillar svarta bilar.. Annars vore ju estorilblau helt okej :) mvh evers |
|
|
Denna bil e ingen pärla. kollade på den häromdagen.. En demobil från bmw.. Jag visste detta sedan innan o frågade om det var en demo/pressbil o då svarade säljaren att det var en direktör som hade haft den hela tiden... My ass heller!!!! Z-POWER! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.