AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.582

M3 på BMW i Göteborg

Sida 1 av 2
Tja,
Någon som kollat på denna bilen. syb 377 Länk

Ge mig vad ni har...
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
prut ! den har stått där länge.......

M5touring register
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Samma bil: Länk
Sist när jag kollade på den hade nån gått med nyckel och repat hela sidan :( Så den är nog omlackad...

/Johan

Min bil: Länk

Jag har sett att den stått där länge samt att den var repad. Farsan köpte sin där för ett år sen och då var den repad... Såg också att det var samma bil som i testet här...

Hur mycket ska man ge för den då???
HARM:

Varför just den? finns andra med ex:läder....vilket jag anser är ett stort minus och färgen men smaken är som baken:))

Kanske kan få den till ett mycket bra pris...
Jag vet, snålheten får inte bedra visheten
HARM:

Vad är ett bra pris?360K?

Bättre att du köpe en bil som har allt som verkligen vill ha, jag letade vädligt länge innna jag fann den perfekta M3an.

Ps.tänk på att du ska sälja den nån gång
Denna bil ar en gammal press Bil!!!! Kolla upp ngra gamla nummer av Auto motor och sport tex... den ar nog hardkord
Den var i uselt skick kan jag meddela, Far min var där och tittade idag. Omlackad riktigt jävla dåligt med skarvar och lackdamm, alla fälgar kantstötta, vänster länkarm + k-hämmar stag fram bytt nyss, bakre sidorutor som inte satt som de skulle etc etc
Fälgen dom fotograferat är inte kantstött, men de är kanske inte från samma bil :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Det kommer en Imolaröd 03:a till salu inom kort för samma pengar med all utrustning ;)
Kruxet är att de inte får sålt den till det priset... Han gick ner till 400´ på telefon, eller bud som han sa. Nu förstår jag varför. Verkar som om det är köparens marknad just nu
HARM:

I all fall på den bilen andra M3 med i normalt skick är nog svårare att få ner 8% typ
Imola: funderar du på att sälja?
Vad är det som lockar istället i så fall?

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Japp, det skall säljas... Skall bli budget bil med planer på nya bilar om ett tag. :D
Mu
531
Mullret
330xd Sedan E90 -07
i3 - 14
Skulle tro att den kan köpas för 350 K när den är fixad.

M3/// Mullret
16.551
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Bara faktumet att det är en pressbil (kolla AMS, AP och TV) gör ju att man får kalla kårar längs ryggraden men den kanske har överlevt journalisternas prövningar någorlunda oskadd. Men herregud - färgen! Den är ju för f-n smurfblå! Vem vill åka runt i en bil som har samma lack som ungarnas obskyra leksaker? Blä, inte jag iaf.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
andreas:

Smaken är som baken ;)

Mvh
16.551
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Jo jag vet men undrar hur smaklös den bak är som föredrar smurfblått...

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
andreas_lofgren:

Om nu blagge tycker om den färgen så är det väl upp till honom, att säga att hans bak är smaklöst tycker jag är svagt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.