|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
De har begärt 365'. Funderar på att bjuda 340'. Vad tror värderings-rävarna? Länk /Freppa | |
|
Det är generellt hyffsat svårt att pruta på BMW Group mölndal. Får du ner priset till runt 350-355' kan du känna dig nöjd. I övrigt verkar bilen OK. Minus för avsaknaden av navi möjligen. |
|
|
fredrik95: Om du för den för 340 så är det ett bra pris men kan bli svårt i nästa försäljning då den saknar navi...... FInns en hel del M3 till salu i nu tänk dig både en gång och två ggr innnan du köper din drömbil:)) Det tog mig mera än ett år innnan jag bestämnde mig |
|
| Är navi verkligen så efterfrågat? Det hade jag fullständigt struntat i om jag var ute efter en E46 M3. | |
| Hade det varit en CSL hade det inte varit efterfrågat :) Nu så är det det eftersom man har valmöjligheten att få det till ungefär samma pris. M3an är ingen bil som man har ståendes vid banan och navi är väl ungefär lika viktigt som i vilken annan bil som helst för runt 550.000. | |
|
Ja då har du i alla fall ett prut argument! Personligen ska en bil köras inte sitta o fipplas med "dataspel". Men det är klart ska man långt bort hemifrån och helt saknar lokalsinne eller förmåga att läsa en vanlig karta alt. stanna och fråga om vägbeskrivningen så kanske det kan vara värt att lägga pengar på. Jag skulle nog välja en bil efter skick, mer än på utrustning. En liten eftermarknads navi leksak kostar mindre än en rasad motor! /Richard |
|
|
Bah, människan har klarat sig fint med fattigmans-navi (a.k.a. Gula Sidorna) i alla år ;) Undrar förresten hur mycket extra en navienhet väger? /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
Jahapp, då har man tagit första steget till att bli M3-ägare. 345' har jag prutat priset till och på Lördag åker jag dit och tittar på den. Det sitter äkta vinterhjul på, så om allt går bra blir det bara till att köra den från Götet till Stockholm under lördag. Känns rätt trevligt faktiskt..... |
|
|
Grattis! |
|
|
Trevligt. Du kommer inte att ångra dig, underbar bil. |
|
|
Grattis! Ett extra plus med SMG-lådan. //Stefan |
|
| Wooo.... Will att det skall vara lördag. Hoppas den är så fin som folk sagt. Pratade med förra ägaren igår, och han verkade seriös. Blir lite sur om man åker ifrån Götet utan en ny bil. | |
| Vad är "äkta vinterhjul" ? | |
|
Skitkul!!! Och skönt att ha en utan navigations-crap. mvh. Fredrik |
|
| Fredrik95: Jag kan ta en sväng förbi idag och kika lite om du vill. | |
|
Mosse: Vinterhjul, mao inte lamell (året om) hjul. 635 CSi: Well, jag gillar ju den men.... :) Acey: No need. Jag köpte den :D Så, nu är man ägare till en M3:a WOHOOOO! |
|
|
Ett stort grattis till dig Fredrik95 för en underbar bil hopppas du får många tusen härliga mil med din nya M3:an. Hälsningar Jorma i estorilblå M3:an |
|
|
Grattis! //Stefan |
|
|
Grattis! Men fortfarande 2 sreg kvar till M5:) *ironi* |
|
|
Grattis fredrik95 till en underbarbil hehe när ska jag köpa en sån och höra den vrålande v6 oj raka sexan :) BMW- När du älskar att köra |
|
|
fredrik95: Min gissning på priset var inte så tokigt:)) Hoppas att du blir nöjd med bilen, jag var helt lyrisk under ett bra tag. Sen vänjer man sig tyvärr, det som var bla det bästa(förutom ljudet vid höga rpm)var bromsarna tog direkt tänk om alla bilar had det.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.