|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Vad tycker ni är bäst? Att försöka få tag på en E39 förr 200k eller lite äldrebil i bättre skick? | |
|
Draggen, Jag skulle utan att tveka en sekund leta efter en äldre bil i bra skick snarare än att köpa billigaste möjliga E39!!! Satsa på någon av följande: M5 E34 M3 E36 3,2 Limo(4-dörrars) M Coupé/M Roadster Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
M5 E34 i nyskick är ett av det snyggaste som finns i bilväg. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
På tal om det, under en söndagspromenad i mina hemtrakter så såg jag en översnöad röd M5 sedan, med gamla turbinfälgarna (de som ser ut som navkapslar) stå utan täckning på en villatomt...ingen rost eller likande, troligtvis en 89/90 års modell.. Såg väldigt bortglömd ut. Orkade inte ta reg nr, men man kanske borde. |
|
|
vad innebär euro+. täcker det Motorras, växellåda,mm? ingen som vet, kan ju motivera köp i tyskland |
|
|
Euro+ garantin kan vell i princip jämföras med nybilsgarantin, fast att det kanske blir lite mer krångeln när man vill få ett "garantijobb" utfört av BMW Sverige... "EUROPlus ist eine Komplettgarantie auf alle mechanischen und elektronischen Teile Ihres Fahrzeuges ohne Kilometerbegrenzung - für ein Jahr. Ihr Gebrauchtfahrzeug ist damit genauso zuverlässig wie ein Neuwagen. Und das fast in ganz Europa." -där har ni det svart på vitt. |
|
|
Nu känns det som att jag till slut bestämt mig... Det lutar starkt mot en M3... Vilken årsmodell ska man rikta in sig på? /Draggen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.