AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
16.055

700hk i en 318

Sida 3 av 5
xe
621
xelerator
325IM TIC -90
328IC -96
bmw_cab:
du sa de själv... de gäller o ha pengar..

men jag måste dock tilläga att:
ja det är en stooooor skillnad när de gäller budgeten... men sen tror jag oxo de e en "liten" skillnad på kunskapen mellan hondas f1 stall o MADMAN..

eller va säger du ;) ????

........ HAHA ;p .....
Letar M-technic II paket *mums*
Mr
241
MrVain
Audi S2 -96 603whp
VW Passat -00 1.8T
Vilken topp kör han med? För 8v toppen kan ju knappast flöda tillräckligt för 700hk? Inte ens med en enorm jätte portning.

Tänk på att salins 2,3a är en 16ventilare
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Hee det är väl bara att ladda ca 4 kg.

-Never feel sorry for yourself.-
AC
188
ACAB
325coupe 93a
"Madman" hmmm jag tar t bax att det snar e sommar de e ju mer vinter än någonsin just nu men lite bilder kan du väl lägga upp :)

vågar man inget så vinner man inget!!!!!!
Nu så Madman.... Hur går det met bygget? eller sket det säj så säj
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Var är du Madman!!!??

Inget att skämmas för OM det inte gick, men ge oss iallafall lite info om varför inte?
AlpinaB6
a jag undrar med va han kör med för topp?? men det är klat att dom tar ju ut över 700hk i honda vetec motorerna i statena utan att det kostar aset. Men jag tycker det är kul att det finns folk som vågar=)
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
nån som provat att maila han?

vore intressant o se hur låpngt han komm inan det sket sej (om det nu sket sej)

mvh Erik Jakobsson

Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =)
sise
inga bilder än?

Sl
86
Slex
G45 X3 30e 2025
Kul läsning hoppaspå nice bilder snart :)
Pe
177
Pelleman77
Z4 SDrive -09
325d M-sport touring -07
700 hk ska gå, inga problem, går att plocka ur 1200 hk ur en tvålitersfyra från 70-talet men man ska inte räkna med att köra nån längre stinter :)

_WmB_
det måste ju vart ett stort skämt eller?
ed
776
edge
520dT M -15
Satt precis och tänkte var den här tråden tatt vägen.
Hur har de gått för killen? Eller hade han bara livlig fantasi?

Kôpt kärlek är fin kärlek..!

My precious Länk
sise
hallo????????????????????????????????????

Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Var det inte någon tok amerikanare som pressa ut 900 hk ut en crx 1.5 liter enkel kam ? För någon tid sen i bilsport. ?

Mvh/ Daniel

MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Han kommer nog inte svara på ett tag, han har antagligen VÄLDIGT fullt upp med sitt projekt, för det lär ta lång tid och kosta väldigt mycket att skrämma upp en stackars liten blyg m40 till 800 hk..
Zo
48
ZoreX
E46 320 M-Sport 03
Ingen ting är omöjligt om ma snackar Bmw Turbo motorer de dom byggde på 70-talet inom f1 värden så Leder bmw Utväkligen starkt :P
MADMAN...har du glömt att fråga vad den motorn KOSTAR dem plockar ur hästarna från??Nej tänkte väl de!
Ta och vakna från din lilla svacka min vän.För att du ska få dem hästarna ur din TRE ARTOOON så måste du ha Hela tysklands BMW-stall bakom för att kunna utföra detta projekt du svamlar om.

VAR är OP i detta forum som inte kan rensa sånt här Kalle Anka snack.Sänker juh forumet till låg nivå med sånt här svammel.

Visa användare
162
Westerdahl
325i Coupé -92
320i Touring -95
320iA Sedan -97
Det känns ju lite fel att jämföra med F1 motorer. De har ju inte fritt fram att trimma och bygga om hur de vill, reglerna blir ju hårdare och hårdare. Hade de fått fria tyglar hade de nog kunnat lura ut mkt mer än 1400Hk ur en 1.5l motor.
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
finns en här på forumet som plockat ur dryga 600 hästar (har jag för mig) ur en 318is motor..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.