|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag tycker som såhär: En bil i ett halvbra skick, med miltal över låt säga 17 000 mil, kan gladeligen modifieras för att passa för bankörning. En välskött originalbil med under 10 000 mil på mätaren bör dock INTE på något vis modifieras. Låt gå för att man monterar en uppsättning fälgar (BMW Original eller BBS, max 17") som man trivs med, men där går bannemig gränsen :-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
prisbilder på cecotto och SE modellen, detta är vad jag har fått fram efter några års letande och lite kontakter. Cecotto i dåligt skick och ingen/dålig historik ca 120-130 Cecotto i bra skick med historik 160-300 då 300 låter som drömpriser, har sett ett par stycken till salu senaste 2 åren mellan 150-180. Sportevo...ja det är svårare men jag har sett en till salu för 160 i risigt skick och ingen historik (fanns i Spanien för 2-3 år sedan), men har jag sett allt från 220-massor, senaste SE jag såg till salu på nätet var priset satt till 28500 euro ca 260.000 SEK sedan ska den hem o reggas så ca 275.000 innan försäkringsbolagen är nöjda. Så jag gissar att en Sportevo skulle kosta mellan 250-300 i bra skick med ett miltal mellan 8-12000 mil samt all historik och få ägare, en bil med under 1.000 mil och i mint ....ja vem vet vad en sådan kostar. bjoerck: du kan få köpa min Sportevo om du vill och har råd....jag har ju fler bilar och BMW står still och kommer att samla damm detta år. |
|
| Rz: Hör av dig till mig på bjoerck@hotmail.com för mer info kring bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.