|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk Denna bilden hoppas jag inte beskriver den kommande säsongen alltför väl :) Det skall bli spännande att se om Fiat kan fortsätta sin dominans eller om någon kan utmana dem redan under de första 5 loppen. Jag hoppas innerligt att Mclaren, Renault, Williams kommer hålla jämna steg med Fiat så de blir bättre underhållning. Däcksregeln med 2 uppsättningar däck per race helg kommer med högsta sannolikhet inte ligga till Fiats fördel, vilket ställer annorlunda krav på Bridgestone samt Michelin. Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
| fiat är det ferrari eller....har bmw bytt tillbaka till den normala nosen | |
|
Om du läser på ferrraris Nos så kommer du hitta de "stolta" Fiat märket där. Fiat äger ferrari. De är korrekt att fjolårets "innovativa" nos är slopad av williams. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| ...och GM äger stora delar av FIAT. Ferrari är Ferrari - framför allt i F1! | |
|
Hejja Ferrari 2005!!! :D /Johan Min bil: Länk |
|
| jo jag vet att det står fiat men det är forfarande en ferrari...tycker inte att de ser bra ut för bmw...båda ralf och montoya har slutat | |
|
Blir nog rött på pallen igen. Ser inga förändringar som kan stoppa the dream team. Imponerande från en sånt litet märke. Forza Ferrari !! Håkan |
|
|
Hehe, Ja ferrari är ett hemskt litet märke :) Deras budget är iregel några miljarder större än de andra 2 stora teamen. Att Montoya och Ralf "slutat" ser jag som en fördel. Webber och som det ser ut Heidfeld är ungt friskt blod istallet som inte är några direkta blåbär. Vi får se hur de ser ut i Albert Park i början på Mars. Att forumet var fullt av "förädare" visste jag dock inte :=) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Så här slutar märkes VM 1.BMW 2.Renault 3.Ferrarri 4.McLaren eller...... |
|
|
B-M: Om du letar efter förra årets "tippa" tråd så gick det varken bra för mig eller dig om jag inte missminner mig :) De jag sett av williams tider hittills på testen ser inte helt olovande ut. här är ett ex: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan:Jo du jag har inte glömt förra årets tråd men hoppet är det sista som övergiver mig:)) Testet ser lovande ut men såg det inte lika lovande ut förra året vid denna tid? |
|
|
Jo tyvärr var det nog så :) Att något hindrar Micael från Förarmästerskapen har jag svårt att tro. Men det hade varit kul om säsongen inte är avgord halvvägs in iaf :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tänk om McLaren - Mercedes kunde få fram ett bra chassi och en motor som håller. Det vore kul! Kimi och J-P kommer att bjuda på mycket underhållning i år. Webber kan nog bli vass i Williams också. Mr C |
|
|
Kimi erbjuder tyvärr på mera underhållning utanför F1 cirkusen:) -Jävla Finne! |
|
|
Ferrari vinner givetvis i år igen! Allt annat vore hemskt fel enligt mig. Men man kan ju köra BMW ändå, Ferrari har ju ingen kombi på programmet :) |
|
|
Common: Länk Bayerischem: Du har det inte lätt, är det inte groteskt stylade finska bilar så är det en F1 stjärna som inte har ölsinne :=) Att Ferrari inte tar hem säsongen är inte så otänkbart som man tror. De har statistiskt sett inte dominerat särkilt länge. På 70-80 samt en bit av 90 talet fick dom däng av williams så det stog härliga till tex. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag håller tummarna för Williams. När ska de börja sälja nya Williams-kepsar på Förenade Bil? Man vill ju inte gå omkring och skylta med förrädarna Montoya och R.Schumacher ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof: De kommer efter att den officella andra föraren är bestämd. Det skall avslöjas för offentligheten på måndag, så ha is i magen :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Fast på den tiden Ferrari fick däng av Williams satt det inte BMW motorer i dem ;) /Johan Min bil: Länk |
|
|
Å andra sidan så hade Ferrari faktiskt en tillförlitlighet som en Fiat då också :o) |
|
|
Acey: Jag börjar nu förstå ditt färgval på 330n :) Johan: Sant, men glöm inte bort den underbara överladdade eran när Bmw med sin "parmalat" racer:er gjorde sina 1500 hk monster med enorma bakhjul. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.