|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Blir jag misshandlad om jag köper denna: Länk och monterar angeleyes, neon och ett komplett rieger i samband med Seidl kit? :) Mvh Per | |
|
Persoligen tycker jag den e asful, men orginalbilar (om det nu verkligen e en sån) förtjänar att hållas i ostylat skick... Så mitt svar blir, en "ringa misshandel" kanske... Sjöberg |
|
|
Opps... glömde ;) vill ju inte bli missförstådd... Sjöberg |
|
|
Kan nån ge lite mer info om just Cecotto? Jag är inte så påläst i ämnet.. |
|
|
de ska va so som den är.. Toni |
|
|
P3r: Du kommer inte bara bli misshandlad utan även bli utfryst från forumet resten av ditt liv (vilket är värst?) samt få alla möjliga otrevliga grejer nertryckta i din brevlåda från oss fanatiska originalfetischister. Dessutom kan du räkna med att bli registrerad i statens väldigt hemliga register över personer med taskig smak för styling. ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Kort sagt: All form av styling på den bilen vore ett kulturbrott i mina ögon. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Den är verkligen fantastisk! Som tur är tror jag att prislappen gör att vi slipper se bilen Fast and the Furious-stylad... Jag HOPPAS verkligen det iallafall. | |
|
@BeemerFInne här kan du läsa lite mer om Cecotton: Länk |
|
|
Hoppas att alla ser ironin i mitt inlägg? Masten gjorde det iaf :) Mvh Per |
|
|
Haha, jag lägger mig röst på piskrapp och konfiskering av bilen :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
den vågar man ju inte byta ut en skruv på om inte den nya skruven är köpt på BMW :P så grym kaxig bil...hade lätt köpt den om jag hade haft pengar... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Hade varit jävligt läcker med 400 lysen, gula lampor, 4 big nick i grillen, däckpenna, tärningar, en skogsfrisk, äkta mattor, vit pearl lack, canam breddning, crome spoke fälgar, high jackers, flockad inredning och ett fett scoop!!! C.S |
|
| Tycker bilen ser låg ut, har du hunnit dit redan P3r?:) | |
|
Nej måste sälja bilen först, sen kan jag handla styling :) Mvh Per |
|
|
P3r, du får ett hästhuvud i brevlådan från mig ;) Sluta med såna annonser, man börjar genast räkna på lån, räntesatser och månadskostnader. Vill ha! |
|
|
HAHA håller fullständigt med föregående talare. känns som att "vill ha känslan" lätt övergår till "besatthet":=) Alpina Power! |
|
|
Det är jag som har lagt ut annonsen, när Olaf (Tyska bilhandlaren) hjälpte mig att hitta min Sportevo så hade han även denna bil inne, jag var bra sugen på Cecotton men valde Sportevon ;) vid denna tidpunkt hade Cecotton bara en brukare, Olaf sålde den till en samlare som knappt har rört bilen och när den senaste ägaren behövde plats i garaget köpte Olaf tillbaka bilen. kan säga att bilen är mycket fin, går perfekt samt all historik är korrekt. Jag la ut annonsen för det är kul om Svedala får tag på så många som möjligt av dom fina bilarna. är det någon som är sugen så Ring olaf direkt eller mig (telenummer i annonsen) |
|
|
Jag blev också lite kär! Hade denna funnits för 2½ år sedan när jag primärt letade e30 M3, sekundärt e36 M3, hade denna varit mycket lockande :) Hoppas någon i närheten köper den så man kan skåda den på någon form av bilträff under sommaren. Mvh, /Wille |
|
| Är den verkligen Misanoröd? Tycker det är alldeles för mycket orange i färgen, även om Misano är ganska ljus och lite orange. Men inte så mycket!? Kan kanske vara ljuset på bilderna, men jämför jag med likvärdiga bilder på min M5 så är det ganska stor skillnad, och min är original. | |
|
håll den original ! MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.