|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| lite avvikande från ämnet men hade du en hemsida på bilen din ? Powerkjell ?! | |
| upp! :) | |
| Tjena, jag ska fixa en under semestern! Det blir bilder på compisen, coupen samt polarens Racing Dynamics M3 -02 (sveriges snabbaste BMW) | |
| Har du fixat bilen då ? fick som inget svar på det hela... | |
|
Powerkjell: Nu blev jag nyfiken! I vilket avseende är din kamrats M3:a sveriges snabbaste BMW, 0-100 km/h, 0-402 meter, toppfart, Bilsport Superstage? www.malte-racing.com |
|
|
Powerkjell: Jag igen, anledningen till min nyfikenhet var att jag trodde att "Jägarn från Jakan" har sveriges snabbaste BMW som med sin M3 E30 kört låga 11:or på strippen. www.malte-racing.com |
|
|
Tja! Har för mig att Kjelle sa att den skulle göra 0-100 på 4.2s... Vet dock ej 0-402meter men den skulle också va hastighetsspärrad till 315km/h. Runt 550hk.... =)=)=) Hoppas att jag får äran att filma/plåta den =) Mvh Tobias |
|
| För att göra en historia kort kan jag säga att han bad RD göra den så snabb som de hade resurser till... Jag ska ta lite bilder interiört o exteriört o under huven... så får era törstiga gommar något nytt att smaka på ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.