|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, absolut....vårsolen skiner och di E38 vill bli avklädd!! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
Nöjd E30 ägare |
Hallå igen Mr. puts Seven:) skall bege mig ut i verkstaden nu och polera fälgarna till 325:an så den kommer ner på backen, sen blir det den gamle harvens tur att bli skodd med sina nya fälgar:) den som väntar på något gott..... Mina entusiastbilar: Länk |
|
Låter super killen:)...du kommer att må som en prins när du har monterat dina nya fälgar:D Hör av dig när den är påställd. OBS, nytt nr: 0707 630 800 The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
Nöjd E30 ägare |
Nu har jag monterat på dem, tog en liten provtur, gick galant:) Mina entusiastbilar: Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Man kan ha 21" på 7 serein osså :) Länk ///MVH Hasso Länk |
Nöjd E30 ägare |
hasso: vore kul att få se en E38 med 21":are! Om det skall gå får man inte överdriva med profilen:) Mina entusiastbilar: Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tror inte det vore kul:) två rullar med eltejp i comfort . ///MVH Hasso Länk |
Nöjd E30 ägare |
Av egen erfarenhet så kan jag säga att köra med 20" på en original E38 är definitivt inte störande på något sätt när det gäller stötighet. Mina entusiastbilar: Länk |
|
Grattis! Ska bli skitkul att se hur din bil ser ut. Det kliar mer och mer i ALPINA tarmen faktiskt;) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
21tum? då tror jag att de tar i de inre stänkskärmarna vid fulla styrutslag de är nästan på gränsen nu tycker jag. Länk |
|
|
jag menar endast E38an Länk |
|
|
WAN: Varför skulle det ta i med 21"? kompenserar man däckdim, så blir rullomkretsen samma och hjulen går fritt. Fanns förövrigt en E38 i Sthlm med 21" BBS, bilen är nu såld så jag vet inte var den rullar men det passade riktigt bra med 21" |
|
|
Då måste de vara en väldigt låg profil på däcken ,de tar ju i nästan nu med 20tum. Länk |
|
|
Har haft 2st E38 med alpina 20tum 245,40.20 fram vid fullt ratt utslag så hörs de att de skrapar i innerskärmen. Länk |
|
Nöjd E30 ägare |
WAN: Vad jag kan tyda av bilder på din bil ser den inte sänkt ut, stämmer det? Jag återkommer med hur min bil beter sig, måste bara ställa på den innan jag kan göra ett lite mer utförande test:) Jag kör med original fjädrar & dämpare. ha en bra dag alla E38 vänner! Mina entusiastbilar: Länk |
|
jo jag skulle tro att den är sänkt för de är alpinas prylar som är mont. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.