|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Finn har bekräftat att länken inte är uppladdat längre men om vi vill se så kommer han att ladda den igen för några dagar och DET vill vi väl eller hur = E34 M5 mountain-road-driving INKL 'Sound Of Music' från motorerna (tyvärr hörs inte -Noah's Orinoco-M5touring mit 'Eisenmann-exhaust) DEN låter grym - (han hörs inte för att han kör för långt fram i M5-tåget) M5touring register |
|
|
m5toureg: Ja, det vill Vi :) Vi vill också veta när nästa gång är planerad och om man får vara med... Micke K. Länk |
|
|
m5toureg, JA, vi vill gärna att han laddar upp den igen :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| verkligen härliga bilder..någon som vet när nästa resa blir av..skulle gärna vilja hänga med.... | |
|
Länk - det finns även en inbjudnings-e-mail, den som vill ha den kan skicka mig sin adress så skickar jag den - M5touring register |
|
|
länken till VIDEON kommer under morgon-dagen (Fredag 28 Jan) M5touring register |
|
| Trevligt! | |
|
Länk - någon gång under fredagen kommer den igång M5touring register |
|
|
Underbar film! Var en M5 3,6 sedan som filmade? Vem låg före den? //Schnitzer |
|
|
E34 M5 3.6 (Finn/DK) filmade - före honom låg (Dominik/CH) även han E34 M5 3.6 och före honom (som de två försöker att jaga ikapp och som inte ses så mycket av förän i sluitet) ligger (Hermann/CH) även han E34 M5 3.6 - lite omväxling från de bankörnings-videor som man annars för det mesta ser - (Hermann har en liten fördel (??) = han har kört sträckan en gång tidigare.......;) |
|
|
m5toureg: Var någonstans var du? Var det ingen mer 3,8 än din bil och Kons? //Schnitzer |
|
|
detta börjar bli en dialog det här, Daniel, vi kanske bör övergå till e-mail för att inte tråka ut de andra ;) svar på frågan: jo, den 3:e touringen, Noah's -orinoco- med Eisenmann-avgassystem efter 'katten', är inte -Tobias- lila,met. också en 3.8 ? M5touring register |
|
| Underbar film! Skulle vara kul att vara med där nångång. | |
|
m5toureg: Du har mail! //Schnitzer |
|
|
Körningen såg rolig, men väldigt påfrestande ut! Både för bilen och rent mentalt! Vad jag förstått så finns det olika grupper, beroende på vilket tempo man vill hålla. Jag förmodar att de som är med i filmklippen tillhör den snabbaste gruppen, annars blir jag mörkrädd ;-) Jag hade definitivt föredragit ett lugnare tempo, FRAMFÖRALLT om jag skulle sitta i passagerarsätet... Tack för film (och för info-mail), Kalle! :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
m5toureg / Karl; Jovist, Tobias' er en 3.8er (en '94er såvidt jeg husker) Også Hermanns M5 er en 3.8 (en '92er). Mvh. Finn Donati |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.