|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vackert vackert från Alperna! Länk | |
|
Han som har den M5:an med lilametallicen ska jag träffa om några månader. Då ska det bli fotografering. Ska också möta upp en utav M5 Touringarna (-95). //Schnitzer |
|
| Mycket trevlig läsning och trevliga bilder! | |
|
Mycket vackert! *blir sugen* V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Underbara bilder! Vem är det som kör den svenska touringen, antagligen någon som hänger här på forumet? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja, det var härliga bilder, saknar verkligen min m5:a nu, snyft... Hoppas man får råd med en ny och att man inte tappar alltför mkt bonus så man har råd att försäkra den. Sedan så återstår det ju också att lyckas hitta en fin bil, inte det lättaste precis. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Mmmmmmmmm M5 Touring! VILL HA! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Erikw: Den svenska M5 Touringen -95 är m5toureg här på forumet. //Schnitzer |
|
|
Verkar frukansvärt trevlig resa. Han med den lila M5:an ville att jag skulle hänga med på nästa resa, men jag vet inte hur det ligger till med tiden. Roligt vore bara förnamnet! //Schnitzer |
|
| Varför kan vi inte ha en ordentlig M5 E34 träff i Sverige? Kanske över två dagar och via någon trevlig bana? Några här som är intresserade? | |
|
Härlig läsning och härliga bilder! Den träffen ska jag försöka åka på någon gång när jag har en M5... :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
735 |
Helt otroligt... Vill oxå åka med! Måste bara införskaffa m5:a först... |
| fina bilar i fin miljö.....nice mycket nice!!! | |
|
jo visst var det trevligt ! det som däremot inte framgår av bilderna när vi står stilla är att det gick undan REJÄLT för det mesta - har någon sätt videon av varan danska vän 'Finn Donati'? jag skall försöka att leta upp 'länken' ! M5touring register |
|
|
här kommer den, hoppas den funkar fortfarande - A little prewiev of my videos: www.donati.dk/alpstour/NoticeTheStreetsign.mpg M5touring register |
|
|
Filmen fungerade inte. Kanske är fel på datorn. Typiskt! //Schnitzer |
|
|
det var åndä fel länk, det var den här jag menade, hoppas den funkar fortfarande - www.donati.dk/alpstour/1.mpg (~134mb) M5touring register |
|
|
Fungerade inte heller, nej men då måste nog datorn ha blivit knäpp! Typiskt x 2 nu eftersom jag så gärna ville se filmen. //Schnitzer |
|
|
tyvärr, länken verkar inte fungera längre, beklagar ! - så har också min 'media-player' fått ett 'internt programfel' på köpet ?? bäst att lägga sig ! M5touring register |
|
| Underbara bilder! | |
|
m5toureg: Du gjorde i alla fall några försök! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.