AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.115

e det snyggt att styla en e32:a?

Sida 1 av 2
bmw750@
hade tänkt mif flames över hela huven i samma bredd som huven..börja fram o sluta ca: 3 cm från huvkanten mot rutan..
bilen e diamantschwarzmetallic o hade tänkt mig diskreta gråtoniga flames...
kan detta bli fint ihop med vita blinkers..inget kraffs på sidorna eller massa texter...dock en streamer i fram rutan med texten:RACINGDYNAMICS ....den enda loggan ja tycker e snygg nog..

vad låter om natten??jo alla som sover dåligt för att dom inte har en bmw
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Personligen tycker jag inte att det låter alltför snyggt, tyvärr...
Det är dock din bil och du som ska leva med den därför gör du rätt i att göra precis så som du själv vill:)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
det låter som du kommit över nått för 5-10000kr,ja då kan väl fantasin flöda fritt :)
Nej, det låter vidrigt!
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Det låter fruktansvärt fult, nästan lika ful som min 323 är. Rollad mattsvart och lite krockskadad :)
bmw750@
jaja det va bara en tanke...inget planerat..
e det ngn som har ngra friska ideer som kan pigga upp bilen lite...gav inte 10 000:- gav låt säga runt 30 000:-

Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
det låter ju inte som ett sätt man ska styla en E32 på...snarare en raggarbil...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Investera i ett par fina fälgar och med nya sulor och lite rekond och så... De bilarna gör sig finast som fina originalare...

V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort!
Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen §
bmw750@
har redan feta fälgar..fast det e klart 20" krom hade passat bättre:-)

nej nej nej.....

"Det Är Inte Farten Som Dödar, Utan Sättet Man Stannar På"
haimaul
Kanske lite fetare utblås också?

Länk

__
When in this charming car,
this charming man...
Visa användare
422
da_loof
BMW 750iA 1989
Hmm, lite fast and furius över den där... Sportigt med feta utblås... ;)

Mvh //M(arkus)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Men snälla nån!!!!!!! Vart ska det sluta........???!! Nej, fälgar, möjligvis en sänkning, är några saker som är snyggt på E32:an.

//Schnitzer

Visa användare
422
da_loof
BMW 750iA 1989
Bara för att vara tydlig om min "styling filosofi" om E32

-Enhetlig lack i "orginal kulör" (omlackning nu i vinter antigen Delfingår(orginal) eller Daytonaviolet)
-Sänkning och större hjul själv kör ja 8x17fram och 10x17 bak.
-Hmm, jo sportigare slutrör har jag oxå, fast mest för att de sitter orginal på supersprint-systemet
-Sport ratt vid långkörning och träratt vid cruising.

Kommande "styling"
-Lätt tonade rutor bak
-Vita/grå blinkers runtom.
Plus att jag vill ha ett diskret kjolpaket.

That´s it 4 me
Less i more...

Mvh //M(arkus)
AAAAAAAAAAAAAAAAH....jag tror jag får gå ut och krama om min E32:a och ha en andlig stund "Man to BMW talk" you know. Alltså man blir mörkrädd av sådana påhitt av att styla en 7:a på de sättet. Och min bil är diamantschwart också...nästan så man börjar tycka synd om alla gamla E32:or som kommer lämnas till eftervärlden för ungdomar som börjar kleta med glasfiber, maskara på framlysena, neonbelysning, vunderbaums osv...en gång i tiden var E32 en gliddar bil som alla moviestars och artister körde runt mä i Hollywood...i en nära framtid: raggarbil med neon och tärningar i backspegeln =(
förstör inte en fin bil..

//Danne
Länk

Länk
Men herregud.......är det inte upp till var & en att göra vad man vill med sin bil????

Sedan om det är snyggt eller inte är väl var mans sak......

fattar inte vad som är så "heligt" med en e32.a......ni får ursäkta men blir bara så trött....."nej,styla inte en e32:a"....."förstår ej en fin bil" & allt vad det heter......

Efter att ha läst dn här tråden får man ju jättelust att "styla" sin e32.a,göra en riktig raggarbil av den!

men herregud, skriver han här, så förväntar han sej väl kommentarer, ska alla bara le se glada ut ochh säga ja amen? nej, man säger vad man tycker, och han har fått båda folk som tycker att det skulle vara bra och dom som tycker att det inte är bra, så sluta jaga upp dej,...

//Danne
Länk

Länk
visst alla får ju styla som dom tycker är snyggt, men tycker det räcker med tex sänkning, fälgar, ev säkning, lätt tonade rutor, vita blinkers.. det är så jäkla snyggt, riktig glidarbil:)

//Danne
Länk

Länk
Ik
223
Ika
525i -88
för inte allt för länge sen sa killen att han hade köpt den för 13000. Nu 30000?

Min kärra Länk
Han kanske tyckte att han gjorde ett klipp på bilen så han tänkte: "varför inte bre på med lite extra skryt och säga att man fick den för 13" men han kanske fann alla fel och de blev ett vrak...och då var de inte längre värt att hålla ryggen uppe utan se sanningen i vitögat så vi kan tycka synd om honom...
...eller nä...kanske inte...finns nog en anledning =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.