|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Z3c 4 ever!, om du menar mig så har jag redan licens, tog den för två år sedan på Sviestad. Det var kul, hur mycket och på vilket sätt man får köra verkar variera lite mellan tillfällena, beroende på intruktör. Angående träffar så brukar det vara ganska mycket folk i Vadstena på onsdagarna under sommaren. I Norsholm (mellan Norrköping och Linköping) är det träffar på torsdagkvällar från någon gång i maj tror jag. Är ni i närheten så kan det vara värt en liten avstickare. |
|
|
jag medande Z3mpower. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
"menade" ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Tjena Tomas Jag vet inte när jag ska ta min licens, kanske till våren, själv då? Det verkar ju vara det enda som gäller om man ska köra på bana. Funderar dock starkt på om det blir M coupen som ska köra på bana eller om man ska byta mot en racebil? (E30/E36 utan inredning, med riktig hjulupphängning, lagom trimmad osv.). M coupen kan man ju använda till vardags men känns onödigt att slita på på bana, en racebil kanske man inte kör på gatan med och det är ju inte så ofta man kör på bana. Å jag har inte råd med båda just nu. Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.