|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Synpunkter om utrustning, pris, mil önskas | |
|
Om den är så fin som det påstås (och bilden ser ju bra ut) så är det nog ett ganska rimligt pris. Som jämförelse så fick jag 105k för min -99a i höstas. Import, kanon-skick men utan CD & M-paket. PS. Snygga fälgar :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Björn: först och främst, den bilen har inget m-sportpaket. Den verkar ha Komfortpaket Xenon Helskinn Sportstolar Om den har orginal m3 E36 Cab fälgar eller inte vill jag låta vara osagt. De ser knäppt ut enligt mig :) Priset är marknadsmässigt, kanske lite i överkant med tanke på 17 k mil. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Vad jag vet passar e36 fälgar EJ rakt av på e46. Micke K. Länk |
|
|
B97:knl: Då vet du fel :) Däremot passar inte M3E46 bakfälgar rakt av på e46/e46. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Aha, så de passar alltså, my bet;) Micke K. Länk |
|
735 |
Dock skeptisk till om det är orginal M-fälgar... Står det inte motorsport i mitten på dessa, lr? Och som redan sagts, M-paket lyser med sin frånvaro, om det är okuskap eller en chansning från säljaren låter jag vara osagt... Finns kanske anledning till att vara lite extra vaksam dock (ännu mer än annars...). |
|
735: M3 Cab fälgarna står det inget på alls i mitteln. Länk Om det är replikor eller inte vill jag som sagt låta vara osagt. Det som talar för att de är äkta vara är den bredare dimensionen bak, men de är ingen garanti. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag tycker att det är ett bra pris. //Marin |
|
|
Tack för all information och synpunkter! Bra att få det bekräftat att M-sportpaketet saknades, misstänkte detta. Fälgarna tillhör en av mina favoriter på e36, men jag håller med wendtan att de inte riktigt passar på e46. Men det är ju bara att avyttra dem isf. Vill minnas någon tråd om en lite tveksam 330 som hade likadana fälgar, har för mig att det diskuterades att dom inte passade rakt av men jag är mycket osäker, förlitar mig nog på wendtans svar att de passar utan modifiering. Jag tycker spontant att priset måste ner lite till för att vara intressant. För runt 120-125 verkar man kunna få betydligt måttligare mil. För min egendel är jag inte så milfixerad, en BMW ska ha mycket kvar att ge även efter 17.000 mil. Tänker mer på den dagen jag ska sälja bilen med 21-22.000 mil på mätaren, då gäller det nog att gå ner i pris. Några åsikter om utrustningen? Själv saknar jag M-sportpaketet och shadowline. Alu-lister är snyggt men ganska repkänsligt. Vad tycker ni bilen saknar? |
|
| Tycker det verkar vara en säljare med ganska rimlig prisuppfattning. | |
|
Björn. Om du och jag tänker på samma 330 så hade den Z3-M fälgar, dvs dessa: Länk Vilket i sig var ganska konstigt :) Alulister har jag haft i båda mina e46or utan att reagera på att de är repkänsliga. Jag tycker dom håller måttet. Utr nivån är normal och bör räcka för att göra den hyfsat lättsåld framöver. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan, mycket möjligt att det var Z3-fälgar. Har själv aldrig haft alu-lister har bara läst om andra på forumet om detta. Framför och runt växelspaken har det varit en del repor på vissa bilar jag kollat på men det är möjligt att ägaren varit ovarsam. |
|
|
Tycker också att den verkar värt dom pengarna. Fin svensksåld bil med hyfsad utrustning. |
|
735 |
Wendtan: Du har rätt... Är det GT-fälgarna som d står motorsport i mitten på då? Har för mig att ja sett orginal fälgar med text i mitten... Sorry om ja kommer bort ifrån tråden... |
|
Japp, de är GT fälgarna som det står Bmw Motorsport på. Här är en översikt över alla M3 E36 fälgar Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
735 |
Då har man lärt sig ngt idag med... Tack Wendtan...Är du online på forumet jämt?;-) |
|
Hehe, nu vet jag inte alls vad du menar? :) Är de fel och ha formet som active desktop? ? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Länk Denna dök upp som ett alternativ. Jag är lite svag för mörkgröna bilar med beige skinninredning. Färre mil men ett år äldre. Vad tycks? |
|
|
Saknar multiratt och CD samt att det är en importbil. Prisskillnaden borde vara större tycker jag. Reflektioner? |
|
|
Björn: En grön bil är tyvärr ganska passé i dagens läge, vilket jag tror kommer göra den lite mer svårsåld framöver med faktiskt. Annonsören verkar även lida av Hk förvirrning. Jag hade valt den svensksålda i din sits. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.