|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Efter att ha sett Mediamagasinet igår, som handlade om journalisters arbetssätt, så borde de flesta inse att mycket av det som står i AB (och en del andra tidningar) är rappakalja och hopdiktade lögner skrivet av lata journalister. Det kan även äventyra säkerheten för den kidnappade personen om de skriver osanna saker som sedan kidnapparna kan tro är sant, helt omdömeslöst!! Den enda tidning jag litar på i dagsläget är GP. Ett tips är att kolla på Mediamagasinet, SVT2, när det går i repris. Länk /Hammar |
|
|
Att AB mest skriver dynga behöver man inte se på Mediemagasinet för att inse. /Micke |
|
|
Mediemagasinet är mitt favvo samhällsprogram. De säger som det är utan syfte att fjäska eller gagna några politiska intressen. |
|
|
Blev acey också kidnappad ;-) (hoppas inte, även om han är lite tyst) /A |
|
| Han har kommit till rätta: Länk | |
|
sigdarve: Hehe :o) Skönt att han blev hittad! Och bilen hans hittades 50 meter från mitt garage, han själv hittades ett pad hundra meter från min lägenhet. Och förresten jag har kommit över en större summa pengar så jag har lagt in en beställning på en M6a idag. Bra va? ;) :o) |
|
|
Skönt att han kom ur detta med livet i behåll. Man är ju lite nyfiken på hur det hela löste sig... acey: Haha :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Kidnappade han sig själv eller? Konstigt att kidnapparna har honom så länge och sedan släpper honom utan betalning? | |
| Hur vet du att inget har utbetalats? | |
| Vem vet något om betalning eller inte,polisen skulle nog aldrig erkänna att lösensumma betalats ut för framtida kidnappningar. | |
| BjörnB du var snabbare inte så konstigt iof med tanke på din bilpark gentemot min:) | |
| Månne inte sanningen skulle komma ut om en betalning skett? Enligt all media har ingen betalning av lösensumman skett. | |
| Det ligger väl i både polisen och de anhörigas intresses att hålla en ev utbetalning hemlig? | |
|
Det stämmer säkert, men hur många "officiella" saker som denna som varit i Etern under 3veckros tid hålls hemlig efteråt. Finns inte möjligheten också att hela var ett påhitt? Oavsett är det ju bra att han är tillbaka med livet i behåll. |
|
|
Roligt med konspirationsteorier... :) Jag gillar sånt ! What if.... Hans nära vänner har bestämt sig för att göra en "The game"-grej. Kidnappar honom på ålderns höst som tidig födelsedagspresent !? Skämt åsido så är det ju skönt att han lever! |
|
| "The Game":) Det är en bra rulle faktiskt:) Rika människors vardag? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.