|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Statoil-Macke?!? Sjöberg |
|
|
Sjoberg: Javisst...skön kille. Min ögonsten: Länk |
|
|
Tabergs topp brukar ju vara stället på onsdagar, då kan man ju själv inte komma visserligen men om det fixas någon träff på en helg så é jag på. Vi hade en MYCKET trevlig Z träff för 2 år sedan i j-kping arr. av Z4 Maria med anhang MYCKET trefligt.. :-) Mvh PG |
|
|
Hej!! Ja nu när man har blivit Bmw ägare igen så skulle de va najs med någon träff. Våren närmar ju sig trotts allt och eftersom växjö är min hemstad så =O) - Kristoffer Med K - |
|
| ligger det nära Gislvaved??? brukar var där ganska ofta, hakar isåfall gärna på. | |
|
bmwtjejen: hur går de? fått in några anmälningar ang bilträff elle? ska du te elmia förresten?? |
|
|
Ja precis blir det någon träff nu iochmed Elmia? hade varit trevligt =O) - Kristoffer Med K - |
|
|
Det blir en träff på påskafton, läs mer här : Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| nibban & foffe--- blir elmia tänkte jag... skulle va kul å träffa lite folk med riktig bilsmak:o) ska ni dit? | |
|
YES de bilr Elmia på lördagen =O) Får nya gummin till bilen nästa vecka så sen kan ja ut å gliiiida!! - Kristoffer Med K - |
|
| bmwtjejen: klart ja ska dit!! | |
|
Bilder ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Har fått veta att mailen funkar dåligt när det gäller stora filer så jag har skaffat en ny. Maila bilder till... Touringklubben@gmail.com så ska det funka! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Bmwtjejen.. Va du på träffen i jönköping sen?? jag va bara med på morgonen. skulle spela på Mejeriet sen på kvällen så va tvungen att åka hem och sova en skvätt innan =O) Men nu när vädret är fint och så så kanske vi skulle dra ihop någon träff här runt Värnamo/Växjö?? // - Kristoffer Med K - |
|
|
-Foffe- ja jag var där. fast kom dock lite sent.. var inte så många bilar... men visst en träff lite längre fram vore trevligt:) |
|
|
Bmw tjejen kolla i forumet nu. finns inlägg om lite bmw träffar nu under helgerna.. gött me lite glidar väder nu =O) - Kristoffer Med K - |
|
| det ska ja göra:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.