|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Undrar om nån är intresserad av en bmw träff, i jönköping eller möjligtvis växjö.. själv e jag från värnamo........... Hör av er¨vid intresse!!!!!!!!!!! //Johanna går bra att maila mig!! bmw_323_ci@hotmail.com Johanna | |
|
Hej och välkommen till Autopower. Alltid kul med träffar, men jag tror det är lite fel årstid nu, Ingen som vill stå ute och frysa samt många som har pärlorna avställda. Återkom med samma fråga i vår/sommar så finns det nog många intresserade. Undertiden kan du kolla på: Länk finns många träffbilder där! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
vi är ju ett gäng på sommaren som brukar träffas på fredag kvällarna... dock träffas vi i Göteborg men kan ju kanske åka förbi på semestern eller något... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
tänkte mer kolla hur många som skulle kunna tänkas vara intresserade, det går fort till våren å sommaren:) Johanna |
|
|
Ja träffar är alltid roligt! =) Ja e på i sommar ;) Mvh Tobias |
|
|
Jag kommer! I sommar! /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Pluggar i växjö fram till Juni, finns någon öppning då så finns givetvis intresset av att köra dit. Utan tvekan |
|
|
Klart man sticker på träff till sommarn... Sjöberg |
|
Mr M3 |
jönköping kan man ju alltid ta en tur till :) |
|
varför inte ha en i samband med elmia på påsk? bilen:Länk |
|
| ja har oxå funderat på det med elmia.. skulle vara kul;) | |
|
Vi är några stycken ifrån E36 klubben som ska köra upp ifrån skåne. Hänger gärna på en större träff om det finns en. Plats? Tid? Någon som är mer hemma i trakterna kring Jönköping som vet ett bra ställe? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jag är på en träff när värmen smyger sig på... tänkte dock ta premiärturen till Elmia i påsk med pärlan! Många som ska dit? //Niclas |
|
| ja ska till elmia:) hoppas på fler med bmw som ska dit!!! | |
|
Jimmyboy:Kan ni ha föle m en E34?!?;o) Sjöberg |
|
|
Menar givetvis"följe"... Sjöberg |
|
|
Sjoberg: Klart vi kan, bara du håller ingen med högerfoten i M5:an... - offtopic - Ser att du kommer ifrån Hlm, har många polare därifrån i vår ålder... gick du oxå på Jacob? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Vore klart tufft o sammlas strax innan jönköping o glida upp till elmia i veckans följe *L* //Niclas |
|
|
Lovar att ta de lugnt m Bettan. Nix, jag gick på Linne... Hotell&Restaurang... Men du e inte från Hlm väl?! Sjöberg |
|
|
Ja träff vore skitkul ju. Sommarträff blir det för min del då jag inte har körkort än. ;) //Fredda |
|
|
Sjoberg: Oki, nopp jag är från Markaryd från början men bor i Hbg sen -99. Känner kanske Hermansson och gänget? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.