|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
ja vad du beter dig som finns de inte ord för.. Trött på ditt skit snack om allt |
|
|
Jeppan: Är du trött på mitt "skitsnack" så kan du ju låta bli att läsa mina inlägg. Eller om du hellre vill det bemöta mina inlägg med egna inlägg där du sakligt förklarar vilka felaktigheter det finns i mina inlägg... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Tycker det är bra att det finns dom här på forumet som kan lagen och dom regler som gäller så varför hacka ner på jesperado när han bara berättar vad som står skrivet i "regelboken" skärpning för fan ...fråga om det är okey att byta skyltar det här harj u urartat. | |
|
Jesperado, Stå på dig ! Vi är många här som uppskattar fakta framför bullsh@t. Verkligen kul att du tar dig tid och svarar på alla frågor. |
|
|
kan bara hålla med hubbe o henkeume. stå på dej för fan blir en stor förlust för forumet om du skulle försvinna. ursäkta för ett OT inlägg. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Skulle tro att detta kan bli ett av forumets längsta tråd om alla som uppskattar Jesperados inlägg skulle ge uttryck för sin uppskattning här! Per L |
|
|
Tycker nog Jeppan ska ta och läsa reglerna för forumet och lite mer trådar innan han skriver något mer. Det jag läst som Jesperado skrivit har då inte varit skitsnack... Det är väl helt självklart att rätta till felaktiga uppfattningar om man vet att de är fel. Jesperado kan väldigt mycket om regler och dylikt iom sitt yrkesval så ännu mer naturligt att det är han som upplyser om dessa. (ett till OT-inlägg) ///BMW - Was sonst! |
|
| ja herregud. de är ingen mening att vara medlem här ändå folk svarar bara på sånt dom tror att dom kan inte många som verkar vara seriösa och svara på de dom VET ett fåtal som gör detta.. så ingen mening att starta någon tråd i detta forum., | |
|
Hej jag har en 320 cab-87 reggad med 195hk jag vet inte hur det gick till.Men misstänker att hade det i orginal beviset från tyskland.Någon som vet bättre kanske kan svara. |
|
|
Jeppan, Jesperado VET med stora bokstäver vad han pratar om! Vilken erfarenhet bygger du dina resonemang på? Med tanke på åldern som du registrerat i din profil, kan du ju inte ens ha körkort för bil.... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jeppan: Jag skulle vilja råda dig till att lägga ner den här tråden innan du gör bort dig ännu mer. Det finns ett syfte med svenskbilprovning och det är inte att man ska lura dem ;-) utan det är för att de ska kontrollera att alla svenska bilar är i en såpass bra kondition så att de går att framföra på ett säkert sätt. Varför tror du att du skulle få ngn ersättning från försäkringsbolaget i händelse av en olycka när du kör en bil med körförbud (körförbud får du om du inte besiktigar). Tro det eller ej, men det finns de av oss som är glada för att man har bilprovningen. Visst är man nervös varjegång man ska få sin bil kontrollerad, (man vill ju inte bli påtvingad en massa dyra reparationer), men samtidigt är det skönt att veta att de kollar så att mina bromsledningar är rostfria mm.. mycket heller en 2:a på besiktningen än att man mitt på motorvägen märker att bromsen inte fungerar... då kan det bli tusen gånger dyrare och i värsta fall sluta mkt tragiskt. Att påstå att man själv kan behålla bilen i ett trafiksäkert skick är bara dumt, då du med största sannolikhet inte har tillgång till samma fina utrustning som bilprovningen, sannolikt saknar du även kunskaperna till det. Jag har figurerat på det här forumet länge och jag har aldrig varit med att Jesperado sagt något som han inte varit säker på eller som har visat sig vara felaktig. Avslutningsvis så kan jag tillägga att jag hellre låter min bil bli besiktigad av Jesperado (som är väl insatt i BMW) än någon annan besiktnings tekniker. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Jag tycker att tråden ska tas bort..el så accepterar man andras inlägg. jesperado jobbar på sbp och vet vilka regler som gäller så han gör sitt bästa för att framföra de och varför köra olagligt det är inte lönt i slutändan vill du ha turbo snurra på din bil el kompressor köp en sån bil istället... Mna köper bmw föratt de inte har turbo el hur (jag skulle vilja ha turbo på bmw men men får vänta och se). Köp er en passat eller rs4 el 200sx så kan ni trimma lite mindre olagligt, man får väl trimma 20 % av ursprugliga effekten utan att reg bes el har jag fel rätta mig i så fall... Ni som gillar turbo kompressor köt bil me turbo kompressor det är mest lönt i slutändan... Köp en s2 kanse el nåt i den stilen det tänker jag göra om jag vill ha turbo som sagt. BMW- När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.