|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
har jag någon chans att dra en 95Aero med min 535i-97 chipad på motornord (+ca:20hk) | |
| Det borde du ha...! Du har ju 235 hk original, men allt handlar ju inte om det men jag tror nog att du kan ta saaben! | |
|
BMW E39 535i: 0 - 100 km/h 7,5 s Saab 9-5 Aero 250hk: 0-100 km/h: 6,9sek Ser hyffsat jämnt ut. Sen vet man aldrig, Beror mycket på däck väglag osv. Tror att dessa pappersuppgifter skiljer en del från verkligheten... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
ja få ta å testa nån da. Men v70 t5 den drog jag iallafall och då var vi 4 i bilen och han var själv i sin och det var i uppförsbake. |
|
| Har enligt mina papper 245hk i min.. | |
|
Men det är väl bara 235hk upp till 99 tror jag |
|
| ok. det stämmer dubbelkollade mina papper.. :- | |
| Spelar ingen roll om du får pisk rakt fram.Det är ju ändå varvtiden på Nurburgring som räknas!! | |
|
:-D Flåklypa |
|
|
Gurkan28: Tror inte att du hänger med en 9-5 aero, inte den med 250 hk i alla fall. Nedomansky: Har du inte lärt dig att stava än ;) |
|
|
förbannat |
|
| M femman: Har du inte förstått att jag avslutade denna tråden med mitt inlägg. Jag slår ju huvudet på spiken med detta inlägg, fler inlägg är ju överflödiga. | |
|
Du har ju roligare i BMW:n oberoende av hur fort Saab:en rör sig. Har du tur så rasar lådan för han, då har du din chans. |
|
|
Gurkan28: Det är bara att inse, det finns alltid någon som är snabbare. -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Aero lägger jag mina pengar på |
|
|
0-100 km/h är väl ingen av bilarnas styrka direkt, jag vet dock att Saaben är duktigt snabb däröver. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Jag körde mot en med min m3a på motorvägen, vet ej vem de var! men den gick bra. hängde av den. men tycker att den gick bra. så jag tror på Aeron tyvär. | |
Y! |
hur mycket väger Aero resp. 535? //Jonn |
|
Bmw:n väger 1665kg och saaben vägen ca:1750kg |
|
| Det beror på kaross och utrustning. | |
|
men.... Testa istället för att spekulera fram och tillbaks... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.