|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Vilken skönhet! Gillar igentligen inte silverfägade M5 E34 pga den svarta kontrastlackeringen men denna var snygg! E38B12, hade den bara AC ingen klima? |
|
|
Fan, den va verkligen tok läcker! :) Mvh Tobias |
|
|
danielb, he..he...! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Måste vara rena fyndet för den pengen. Måste vara en dröm att hitta en sådan vagn som entusiastbil. Gemini: Nästan så du ligger i lä där :)) din är vackrare att se på. Stephans735i: fått tvillingar :)) vilken blir vinterbil ?? :)) Nu gäller det bara att lista ut vem som är "skyldig" och gratulera. ///MVH Hasso Länk |
|
hasso; Förhoppningsvis är jag ägare till två 540i E34 6vxl-96 i början av februari för då bär det av söder ut, Bara 190mil hem;), Den Svarta blir definitivt inte vinterbil, Den har jag mailat till BMWCS om att få entusiastförsäkringsbesiktad i slutet av förra veckan, Det tråkiga i sammanhanget är att den Oxfordgröna ser otroligt fin ut på bilderna så det kommer att vara jobbigt att använda den, Men det är ju vad jag skulle kalla i-landsproblem eller hur?;) Mvh Stephan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ja du det står säkert en oxfordgrön för lack o puts över sommaren sen :)) 12+2x R växlad V16 :)) sammanfattningsvis. ///MVH Hasso Länk |
|
Mmmm riktig snyggt! Detta måste vara ett av årets fynd om den är frisk i motor etc. Tycker E34 är snygg i silver och svart skinn. Det är en av mina favoritkombinationer på E34 och har så varit sedan Automobil provkörde en 535i någon gång 1988. /Rickard |
|
Gemini__ |
hasso: Ahh, denna lågmilade bil ser verkligen fin ut. Och till vilket överkomligt pris sen. Mvh: Thomas |
|
Tack för välkomnandet av min bil :-) Min 1:a dag på Forumet som nybliven BMW-ägare men lär väl bli mer nu. Hils från Emil |
|
|
Gratulerar till köpet Emil! Den finaste M5 jag har sett på bild :) (Om du misstycker att jag har bilderna på din bil upplagda offentligt på min webserver så säg bara till så tar jag givetvis ner dem) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Emil D: Superbra köp! Ta väl hand om pärlan! //Schnitzer |
|
|
Emil, nu vill jag se ögonlock, 19" fälgar, solfilm och en jätte vinge på bilen! :-) OBS! Ironi! Gratis! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Emil D; Välkommen till forumet och grattis till köpet av en underbar bil! Mvh Stephan |
|
|
Välkommen Emil, gratulerar till den finaste E34 M5 jag någonsin sett. Jag vill förresten åka en tur med bilen en dag ;) MVH, E38B12 |
|
|
Tack för välkomnandet! Helt OK med bilderna Olof för nu fick min hustru se bilen också :-) Tänkte för er info berätta att jag skall modifiera bilen hårt genom att plocka bort S-märket. Hils Emil |
|
| Emil: Haha, det var bra sagt! Du verkar vara helt rätt ägare till denna pärla, gratulerar! :o) | |
|
Ja, S-märke hör hemma på en gammal Volvo! //Schnitzer |
|
| :-O | |
Jeppe W |
Nu e ja avundsjuk......Du Emil, ska du nå´n gång sälja pärlan så mejla/ring/skriv/skicka brevduva till mig först!! Seriöst!! |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Emil D: Glädjande att höra att en sådan pärla hamnar i seriösa händer! Lycka till med M5-ägandet! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.