|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
| Fälgärna ser ut som OZ splitt inte värsta sorten för att vara icke orginal viktigast är ju att bilen är fräsch | |
| Nu kommer jag in lite konstigt i diskutionen kanske man den förstaa länken från Quality Cars AB - Fagersta. Där var jag och kollade på en kanonfin nyskick exemplariskt skick osv 525 tds åkte 15 mil för att kolla och biljäveln var total slut jag ljuger inte när jag säger att den toppade max 150 kmh och när jag kom tillbaka efter provkörning så blev försäljaren sur när jag påpekade alla fel tex bakvagnsbussningar totalslö konstig automat osv. Nu var detta iof ett tag sedan men men | |
|
Johan99: fiskör till jobbet varje dag... Micke K. Länk |
|
|
Johan99: kom i håg även, att majoriteten av m5or är import från Tyskland där bilarna vanligtvis går mycket längre än hos oss. Samtidigt vill jag INTE säga att alla bilar är skruvade. Jag bara höjer varnings fingret;) Micke K. Länk |
|
|
Bjarre: Länk Vädigt lågt miltal dock, men värt kanske att kolla upp, ser original och riktigt fräsh ut. Micke K. Länk |
|
|
b97_knl: Bilen ser ut att vara i fint skick iallefall på bildern, men jag gillar ej den färgen. Det är även en 3,6, jag vill helst få tag på en fin 3,8. Skall ev. åka och kika på denna: Länk Snyggaste färgen på både bil och inredning. Men det som oroar mig är khölnertrimmet. Någon som känner till något om bilen eller vad det är för trim? |
|
|
Bjarre: visst är det snyggaste färgen på m5;) Rimlig miltal, men som du säger, trimmet.... 3.8 är väldigt känsliga mot trim. Särskilt (kanske) om miltalet är så högt? Micke K. Länk |
|
| Alternativet är ju även att åka ner till Tyskland och importera själv. Förövrigt skulle jag aldrig köpa en trimmad 3,8 det är helt onödigt samt för riskabelt. Värför köper du inte den på förenade bil på avbetalning. Liksom en 95:a 8500 mil svensksåld. Kan inte bli bättre! | |
| Man börjar bli lite sugen på den på förenade bil. Är det någon som varit och kollat på den? Vet någon nått om bilen, vem ägaren är, någon här? mm. | |
| Åk och kolla på den iaf. Om jag hade haft pengar nu hade jag köpt den. Du lär ju få tillbaka bra när du sälger den oxå. Det finns inte så många svensksålda 95:or tror jag. | |
| Hur mycket tror ni att den kan var värd om ca. 5 år med ca. 5000 mil till på mätaren. Om man behåller den i fint orginalskick. | |
| Omöjligt att säga. | |
|
Finns det någon länk till -95:an på förenade bil? Hittar däremot en -94:a på förenade bil i Malmö. |
|
|
BjörnB: Det är den, de har bara skrivit fel årsmodell. Men tyvärr är bilen såld, den blev såld i fredags. Jag började faktiskt bil lite sugen på den. Är det någon här som köpt den? |
|
|
Hoppas en seriös människa köpte den! En såndär bil hittar man inte var dag! |
|
| Jag pratade med Richard Bremer på förenade bil i fredags ang. den Lgrå M5:an. Den var uttagen i maj 1995, en ägare som sagt och i skick som kan förväntas, helt original. Tyvärr var den reserverad av en kund som hann före när jag ringde. Enligt Bremer så var den kunden en BMW-entusiast, vilket är glädjande i sammanhanget. | |
|
bjarre: du får post i eftermiddag! Mvh niklas |
|
|
Bjarre: Nu har det kommit in en m5 -94 till bra pris på powerbörsen, kanske värt att kolla upp? Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Denna 94a har 95ans front. Micke K. Länk |
|
| Denna m5 e min m5:a som ENBART säljes pga att jag har hittat en m5 e39 -99 årsmodell till ett väldigt överkomligt pris! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.