|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ingenting är omöjligt!! det kan bara ta lite längre tid!! sen om de ä så smart hör till en annan 5-a Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
Philly |
nä ok, bakifrån sett så är den nog inte fejk! men den är fejk framifrån :P ja, ser ni inte ett rött hus spegla sig i bilen? :D dem har ju tagit ett kort på ett rött småländskt hus och photohshopat in det, det ser väl vem som helst ;) haha, jag ger mig :) BMW |
|
Det är fejk! Färddatorn i bilen speglar sig i förarens ögon, det är därför lätt att se att bilen är i norra Afrika! /A förlåt;-) |
|
|
Nej, det är andra gången som jag ser på den bilden och man börjar ju nästan må dåligt. Stackars bil! //Schnitzer |
|
|
En sak är säker och det är att det finns folk till allt! //Schnitzer |
|
|
Ha ha.. Riktigt kul... Jubelåsna nr 1 Nåja E39 finns det ju gott om så en mer eller mindre... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
det är som jag allitd brukar säga: alla människor är inte smarta!! Alpina Power! |
|
|
För att ha kört i vattnet så är bilen ovanligt torr och välpolerad måste jag påpeka! Jag tror inte heller detta är sant. /Hammar |
|
| Sedan PS kom så litar folk inte ens på bilder dom får mailade från sin mamma. | |
| Folk är inte så dumma som man tror, dom är dummare! | |
|
acey: Är det något jag inte litar på så är det bilder som min mamma mailar :) /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Haha touché :o) |
|
| bakke: varför skulle han inte få ut på försäkringen? | |
|
bmwlundqvist*** varför skiter björnen i skogen??? Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
Försäkringen torde väl täcka, det är väl hela poängen med vagnskada att man kan vara en riktig klant och ändå få ersättning... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
k1mzo: Jag kollade på länken och det har övertygat mig att jag har fel, jag tror inte längre den är så falsk. ;-) /Hammar |
|
| Haha var det fulaste jag sett på länge | |
| Här är en bilist i samma klass Länk | |
|
M femman: Det där gav ordet "snabbtvätt" en ny innebörd :) /Masten BMW Z3 - Din dröm, mitt putsobjekt www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Taas nainen ratissa, som vi säger i Finland Ännu en kvinna bakom ratten! :) Sorry tjejer! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.