|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Kommentarer överflödiga :| /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden | |
|
Vad omtänksamt att han slog på varningsblinkersen. Tänk om någon hade kört på honom annars. Klantigt, sa Bull. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
man e ju inte dummare än man gör sig!.Jag har klantat till det några gånger men undrar om inte detta är det dummaste jag sett? BMW e lag |
|
|
Visst var det sällsynt klantigt, Men jag är inte säker att motorn är förstörd, Eftersom för 10-15år sedan drogs det upp en Volvo F12 ur Oslohamnbassäng, Den hade legat där i 2år och startade utan att något gjordes med motorn. Mvh Stephan |
|
|
jag som trodde det var norrmännen som dumma...men det här tog ju nästan priset... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
nån mer än mej som tycker att bilden ser PS ut? bilen är skarp men allt annat är ur fokus? tror dock inte att historien är falsk. plus att det ser ut som om bilen skulle stå på nått annat stelle, kolla reflexen i bilen sida mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Jag tycker också det ser Ps ut. För stark kontrast på bilen och den ger ett intryck av att vara ditklistrad. BMW-Brings more women |
|
|
Jajsen och Bayerische: Den ser aningens Photoshop-aktig ut, men på Expressens förstasida fanns tidigare även en bild på bilen bakifrån. /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
Philly |
Bilden e fejk! spegelbilden på högersidan av bilen visar exempelvis ett hus. någon våg måste väl ändå fastnat på spegelbilden om den hade varit äkta!?!?! om man tittar på personerna i bakgrunden så tittar dem åt andra hållet! hade jag sett en bil som stått i vattnet så hade iaf jag tittat på den istället! Bilden ser bara inte äkta ut! ser verkligen ut som PS det är vad JAG tror! BMW |
|
Snacka om falkögon Philly. Hur jag än försöker ser jag inget hus. *BAWORAK* |
|
|
varför skulle den vara fejk? Okej att vissa dagstidningar tummar lite på sanningen för att göra det intressantare, men inte fan PS:ar de ihop egna nyheter... Vaddå för hus?... /Christofer |
|
|
De har verkligen jobbat hårt med PS: Länk |
|
|
Väntar med spänning på kommentar från Philly:-) *BAWORAK* |
|
|
Är väl inte så konstigt att vattnet är oskarpt...det rör sig hela tiden under exponeringen! Spegelbild objekt på land, blir det knappast när vattnet är så oroligt! Killen som körde var inte så slug...vilket han förmodligen insåg själv (men lite för sent)! ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
men allvarligt talat, på bilden bakifrån ser det ju uta att vara en hel ocean framför, hur i h-vete kunde han ens tro att det skulle gå? /Christofer |
|
|
haha! Känns som nåt jag skulle ha kunnat göra! Vill nämligen alltid prova själv och se om det går innan jag avblåser något projekt! Man lär sig av sina misstag säger ju folk... |
|
|
Ingen minns en fegis...men de nå ingen risk att han få ut nått fÖrsäkringen iaf. Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
Hehe, typiskt BMW-förare! |
|
|
Den kan inte varit riktigt 100! Snacka om att förstöra en bil snabbt och enkelt. Jag brukar t.o.m. akta mig för små vattenpölar, men nu kan man vara lugn. //Schnitzer |
|
|
Den sanna BMW-inställningen: Ingenting är omöjligt :) /Andreas _____ Länk |
|
|
han fick komma med i media iaf.. kanske inte som den bä'sta pojken!!! men visa säljer taska åt räven för o komma me i media Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.