|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
När brukar ni ställa på bilen, ni som har den avställd vinterhalvåret.... vet att det är ett bra tag tills dess men kunde bara vara kul å höra... Allt har med vädret att göra och hur tidig våren är, men själv så brukar jag alltid ställa på 1 april..kanske något (för) tidigt ibland men man är ju så sugen:-) BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag | |
| 1 april brukar det vara för mig också men i år blir det några veckor tidigare pga att jag måste besiktiga innan mina sista små justeringar innan sommaren... | |
bmw alpina b3 |
mitten av april |
modano |
med risk för pisk:: varför ställa av ... ;) |
|
Det beror på väder och hur mycket jag hinner med att reparera på bilen nu under vintern, men till den första E34 M5-träffen den 16 april måste den vara i trafik i alla fall. Första april är väl ett populärt datum annars. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Det beror helt på vädret. Verkar ju inte dröja så länge med 10grader varmt och torrt den 10 Jan. Men det blir väl som vanligt. 25 minus och snöstorm i slutet på februari. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
tog ut den 4:e april förra året, så i början av april blir mitt svar! skall dock flytta den från förvaringen till garaget (ca 50 m) några dagar innan så att jag kan byta lite oljor och vätskor, sen skall den in på hjulinställning samt ditecbehandling... längtar! MVH Johan K |
|
|
>>modano, håller med dej!! ///Tobbe |
|
|
Eftersom jag ska till Tyskland så blir det nog påställning någon gång i mars, troligtvis i mitten av månaden. //Schnitzer |
|
|
När snön är borta. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Ja hinner jag färdigt med bilens moddningar till custom mässan på elmia här i jönköping så blir de tills dess. Ride it like you stole it!! |
|
| Dom senaste åren har de blivit runt 1maj. | |
|
1:a Mars siktar jag på... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Ska det se ut som det gör här nere vettafasen asså... 10 grader varmt nu... hade det inte varit för det förbenade singel-gruset som rasslar i hjulhusen så hade nog min rullat nu. Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
nikkieb0y |
mitten av april nångång. min hade också rullat nu om det inte vore för allt grus. helt sjukt väder. vet att det inte hör hit men en golfbana i örebro har öppnat!! och det är knoppar i vissa växter. kanske blir påställning i slutet av feb i år? :) |
|
Förr när jag hade bilen avställd över vintern var det Mars-april, senaste två åren har den varit påställd fast den har inte använts. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| det blir nog ingen påställning i sommar, tänkte att det skulle bli nåt litet lyft i form av ny lack mm.mm | |
|
de beror väl vart man bor!!1 bo man i malmö...måste mitten på mars va okej..men bo man i pajala så äre väl slutet av juni! Själv ha jag starka funderingar att feta på sommar däcken igen! Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
| ställer aldrig på min m3:a.. blir billigare så ;) | |
|
håller med dej pse-r..tror jag ska börja me det på mina bilar jag med..bli nog billigast så Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
Mitten av april. Eventuellt till Elmia om vädret tillåter. (25-28 mars) MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.