|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
AJAJAJAJ!! lider verkligen me dig :( " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk |
|
|
Du har min fulla medkänsla - surt när sånt händer! Hoppas det löser sig med försäkringar och reparationer - tur i oturen att ingen människa kom till skada! Min egen, 6 veckor gamla 120d klarade sig med ett nödrop. Jag fick onda aningar och flyttade bilen till 'säker plats' - två timmar senare brakade en jätte-tall ner precis där bilen hade stått! Puh! Det enda som strök med var taket på en gammal Mazda 323, som är helt urplockad och väntar på att transporteras till skroten. Den grät ingen över! /// Gunnar E. |
|
| jag måste bara säga att jag lider med dig.. | |
|
Kan inte göra annat än beklaga sorgen Ride it like you stole it!! |
|
|
Nu är bilen inlöst av försäkringsbolaget. Så här såg den ut när vi till slut fick ut den ur rasmassorna Länk |
|
|
Man kan nästan förstå att den blev inlöst då skadorna ser väldigt omfattande ut. Men de är inget att deppa över, ut o leta nytt objekt. Var ersättningssumman marknadsmässig? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Du har inga bilder före stormen? Synd på bilen, tur att det "bara" är en sak. |
|
|
ErikR--> Jodå, här finns bilder på hur den såg ut innan: Länk Wendtan--> Ja ersättningen har bra tycker jag, kunde nog inte få ut mer om jag hade sålt den i helt skick. |
|
|
Oj då! Beklagar sorgen djupt! Amerikansk Fotboll - Runningback och spelar för Göteborg Giants |
|
|
Får du en ny bil via försäkringen eller betalar de så att BMW fixar till bilen igen? Hur som helst lider med dig. En av mina vänner körde med sin 323 (E36) in en skyddsstängsel och efter stängseln körde han in en grov rör som fanns där. Bilen var inte vacker efteråt, hela bilen var förstörd inte minst med tanke på att han körde rakt igenom skyddstängslet. Jag trodde aldrig att den bilen skulle bli säg lik, men de fixade den på Lennart Sääv (Samarbetar med BMW-Karlstad). Bilen blev fräschare än vad den var innan. Hoppas det ordnar sig även för dig. Det jag inte förstår var att, det hade varit billigare för F-bolagen och betala honom än att lag bilen, men nu blev det inte så. Hans F-bolag var IF. ------ Länk Länk |
|
|
Bilen blev som Rickard B skriver ovan "inlöst" dvs han får pengar för bilen och bilen hamnar på skroten. synd att det inte satt ett par snygga m3 speglar på den (hela)då hade jag varit på skroten och gamat :) |
|
|
Beklagar verkligen, lider me dig men som sagt kul att det löste sig så nu är det bara att hitta en likvärdig bil.... BMW- När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.