|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Den loge som jag har haft min bil inställd i nu över vintern har rasat i natt under stormen. Här är bilder på hur det ser ut... Länk Jag behöver nog inte beställa de där M3 speglarna som jag annars tänkte göra i dag... | |
| aj aj aj.. inge vidara kul. beklgar. | |
| Beklagar verkligen. /Z-motor | |
|
mindre kul... beklagar.!! B-M-W |
|
| Nämen NEEEJ... Usch vad trist!! Antar att det finns ett par försäkringar som fixar det ekonomiska på ett hyfsat sätt, men jag hade nog bara stått och hoppat rakt upp och ner av ilska om jag själv råkat ut för detta. :( | |
|
Nej! Lider verkligen med dig. Hoppas försäkringen täcker det mesta. Hade nog försökt sansa mig efter ett par timmar av ilska och gråt ;*( //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Ja, det är trist. Men det är bara materiella skador, och sånt går alltid att ersätta. Det är värre när det är personskador inblandat. Men ja man blir ju lite ledsen när det händer saker man inte själv kan råda över. |
|
|
De är de jag säger, de e farligt för bilen o ställa av den under vintern :) Nej, men ärligt talat så beklagar jag att din bil fallit offer för stormen. Jag tycker du skall beställa m3e46 speglar ändå om du skall behålla bilen. De är ett enormt lyft i jämförelse med de vanliga "elefantöronen" Jag tänkte själv beställa orginal m3e46 speglar i veckan faktiskt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Fy vad hemskt. Absolut inget som man vill uppleva.... Min 328:a klarade sig i natt mot alla odds. Var ute i skärgården i helgen(västkusten). Runt bilen har det flugit 2 båtar och ett växthus. Den ena båten rev dessutom ner en närliggande elstolpe så hela skiten kortslöt och det blåste kablar i vinden. Turligt nog inga bucklor eller repor på bilen... Nu har bilen dessutom fått bada i sötvatten i GDS-hallen.... /Anders |
|
|
hur går med ersättning då? täcker hemförsäkring å eventuell tillägsförsäkring å bil försäkring?? när det är sånna här "naturkatastrofer"?? BMW Williams F1 Team. |
|
| Såg inte kul ut. | |
bm 175 Caddy 1.9tdi dsg-08
Caddy 2.0sdi-04 Toyota Hilux-10 Audi A4 2.0tdi Quattro-09 Bmw 530xd -08 |
nej nej fan va trist=( BMW är best.... |
| wdac --> Han som ägde huset har varit i kontakt med försäkringsbolaget och det var inga problem att få ersättning menade dom på. Dom har redan varit och gjort en första koll på eländet. | |
|
usch vad tråkigt...jag beklagar verkligen... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Rickard B; Beklagar inte någon rolig syn, Dom skadorna gör att den 2dm bula i bakskärmen på min vardagsbil jag fick i stormen känns futtig. wendtan; Min avställda finbil klarade sig utan skador, Regeln verkar vara tvärtom i Stockholm jämfört med Skåne;) Mvh Stephan |
|
|
F-n va tråkigt!! Hoppas att allt löser sig till det bästa med försäk.bolag o sånt. |
|
|
usch vad surt! min bil: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Beklagar , tur att ingen blev skadad och att bilar går att laga i de flesta fall. ///MVH Hasso Länk |
|
Beklagar även jag, f** va trist. Har oxå min bil i vinterförvaring i en lite äldre lada. Men enligt min polare som oxå har sin NMW där så hade ladan stått pall för den grymma vinden. Men snacka om att man va orolig. Lycka till med försäkring mm. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Såg att en sprillans ny 320 med M-paket hade fått ett träd över bakrutan/taket här i Hägersen. Stakars er! | |
|
Ajaj, vilket elände :-( Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.