AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.405

Garaget har rasat in över min BMW (Bilder)

Sida 1 av 2
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Den loge som jag har haft min bil inställd i nu över vintern har rasat i natt under stormen. Här är bilder på hur det ser ut...

Länk

Jag behöver nog inte beställa de där M3 speglarna som jag annars tänkte göra i dag...
ne
165
nedde
320i -06
aj aj aj.. inge vidara kul. beklgar.
Z-
433
Z-motor
E34 520-88 [2,5L]
E34 525-94 [turbo]
Beklagar verkligen. /Z-motor
jp
464
jpn
523im -99
mindre kul... beklagar.!!

B-M-W
li
1.959
liste
535i -89
Nämen NEEEJ... Usch vad trist!! Antar att det finns ett par försäkringar som fixar det ekonomiska på ett hyfsat sätt, men jag hade nog bara stått och hoppat rakt upp och ner av ilska om jag själv råkat ut för detta. :(
341
Völund
E46 BMW 328IA -99
Nej!

Lider verkligen med dig.
Hoppas försäkringen täcker det mesta.
Hade nog försökt sansa mig efter ett par
timmar av ilska och gråt ;*(

//Jonas

"Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW"
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Ja, det är trist. Men det är bara materiella skador, och sånt går alltid att ersätta. Det är värre när det är personskador inblandat.

Men ja man blir ju lite ledsen när det händer saker man inte själv kan råda över.
De är de jag säger, de e farligt för bilen o ställa av den under vintern :)

Nej, men ärligt talat så beklagar jag att din bil fallit offer för stormen. Jag tycker du skall beställa m3e46 speglar ändå om du skall behålla bilen. De är ett enormt lyft i jämförelse med de vanliga "elefantöronen"

Jag tänkte själv beställa orginal m3e46 speglar i veckan faktiskt.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
te
19
texanders
328i sedan -98
Fy vad hemskt. Absolut inget som man vill uppleva....

Min 328:a klarade sig i natt mot alla odds. Var ute i skärgården i helgen(västkusten). Runt bilen har det flugit 2 båtar och ett växthus. Den ena båten rev dessutom ner en närliggande elstolpe så hela skiten kortslöt och det blåste kablar i vinden. Turligt nog inga bucklor eller repor på bilen...
Nu har bilen dessutom fått bada i sötvatten i GDS-hallen....

/Anders

Visa användare
586
wdac
325i -05
hur går med ersättning då? täcker hemförsäkring å eventuell tillägsförsäkring å bil försäkring?? när det är sånna här "naturkatastrofer"??

BMW Williams F1 Team.
**
153
**Bure
520da Touring-06
750ial-89
Såg inte kul ut.
bm
175
bmw 325i cab
Caddy 1.9tdi dsg-08
Caddy 2.0sdi-04
Toyota Hilux-10
Audi A4 2.0tdi Quattro-09
Bmw 530xd -08
nej nej fan va trist=(

BMW är best....
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
wdac --> Han som ägde huset har varit i kontakt med försäkringsbolaget och det var inga problem att få ersättning menade dom på. Dom har redan varit och gjort en första koll på eländet.
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
usch vad tråkigt...jag beklagar verkligen...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Rickard B; Beklagar inte någon rolig syn, Dom skadorna gör att den 2dm bula i bakskärmen på min vardagsbil jag fick i stormen känns futtig.

wendtan; Min avställda finbil klarade sig utan skador, Regeln verkar vara tvärtom i Stockholm jämfört med Skåne;)

Mvh Stephan
F-n va tråkigt!! Hoppas att allt löser sig till det bästa med försäk.bolag o sånt.

Visa användare
307
steffoboy
328coupe` 97a
318is - 88a
325 92a
usch vad surt!

min bil:
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Beklagar , tur att ingen blev skadad och att bilar går att laga i de flesta fall.

///MVH Hasso
Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Beklagar även jag, f** va trist. Har oxå min bil i vinterförvaring i en lite äldre lada. Men enligt min polare som oxå har sin NMW där så hade ladan stått pall för den grymma vinden. Men snacka om att man va orolig.

Lycka till med försäkring mm.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Såg att en sprillans ny 320 med M-paket hade fått ett träd över bakrutan/taket här i Hägersen. Stakars er!
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Ajaj, vilket elände :-(

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.