AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.523

E det fint eller fult?

Sida 3 av 3
Snälla byt bara gril så lär den bli fin igen :). e30 gör sig fin med orginal grejer tycker jag. Vill man få en e30 snygg så kan man få lacken att blänka 17 tums fälgar o en sänkning lackade okar o en toning inget mer
det ska vara stilrent :) min åskit fastän jag skulle köpa en e30 :=
ska stå: min åsikt fastän jag aldrig skulle köpa en e30...
Nu har jag fixat det, och det ser mycket bättre ut med original.
Tack för hjälpen. Men fronten behöver om lackeras så kommer det att se mycket finar, Lackerar den imorgon.
Snälla kan nån hjälpa mig med att sätta in en LÄNK.
har provat med att kopiera bilden, men det gick inte att klistra in den..
ja
186
jarivan
BMW 530d X-drive -14
Audi A6 2.0 TFSI -07
Du måste ha bilden uppe på en hemsida för att du ska kunna kopiera länken.
Om du nu har den på en hemsida så kan du bara kopiera länken, sedan klistra in den här när du skriver inlägg och inget mer.
Ok! tack, har ingen hemsida. Men den som vill se bilderna finns dem här på (AP) 325 90 Röd.
Visa användare
431
JONTEP
318d Touring -13
Kollade precis de nya bilderna & det är bara att konstatera, bilen ser så mycket bättre ut!
Själv skulle jag helst sett att njurarna fått behålla sitt chrome, men till den röda lacken så är det ganska snyggt med svart.
Tänk att så lite kan göra så mycket! Kanonsnyggt! Byter du fälgar också så kanske du inte vill sälja den längre ;-)
Tack! det är problemet att jag redan är förälskad i bilen. Den är så djävla grymm som en liten leksak. Och nu särskilt efter jag byt fronten och polerat den. Det är vinterdäck som är på nu. Om jag sätter fälgar 16Tum Azez 8,0 bak 7,5 fram och sänkning.
Då har jag inget mer och säga,,,,,men men måste sälga den för att jag har etablerat en snickar firma, och har inte råd med två bilar..

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.