|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag köpte den så men en hel del har sagt att det ser konstigt ut. men det tycker inte jag... Men vill ändå se om det är många som tycker att det är fult! | |
|
Den är jättesnygg!!! ;-) en bild hade kanske inte varit fel.... En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Missat länken eller kanske bara för mkt rusdryck såhär på fredagskvällen? :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Nej men vet ej hur man läger länk, hade varit bätre om nån hjälp. | |
|
du kopierar adressen på hemsidan där bilderna ligger och så klistrar du in den när du skriver inlägget. Så enkelt är det |
|
|
Skriv bara in länken, inkl h_t_t_p:// (utan _ ) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Länk Ja det är jätte fult |
|
|
Ja snyggt va d ju inte men smaken e ju som baken, delad! =) B M W - Do I need to say more! |
|
| Ehhh, det var rätt fult... Varför ta bort njurarna och sätta dit en diagonal ala Volvo för???? | |
| Som ovanstående talare så, Nä inte speciellt vackert. | |
Tux Thunderbird |
Njae, den är inte vacker. Ärligt talat ser den förskräcklig ut. Men det är bara min åsikt, och om du gillar den så ska du stå på dig. Det blåser på toppen ibland :) /TT "Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650 |
|
inge fel på bilen i sej..tbx med njurarna..sen skulle inte jag ge 29 flak för den iaf. Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
| Ne, dom njurarna var inte direkt vackra. Dom hade kanske funkat "ett tag iallafall" om de var svarta. | |
|
Den där kärran är ju skithet! Den eldigt röda färgen med Ferrari-aspirationer, de sportigt japanska navkapslarna, grillen som för tankarna till en läckert stylad Torslanda-kombi, W-registreringen som vittnar om import för inte så länge sedan... och är det inte en förfriskande wünderbaum i backspegeln? Den bilen är en sann dröm som de flesta BMW-tokar gladeligen skulle gett det dubbla för. Eller kanske inte? ;) Nej men seriöst, fixa grillen så kan du nog få en slant för den... om den är så välvårdad som du påstår. MVH, E38B12 |
|
|
o vem fan ha laggt pengar på o lacka listerna på den ..kunde ist. köpt vita blinkers! näää du de finns mkt finare på annons till bättre pris.. Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
| Jag kan bara säga en sak BYT GRILL. | |
|
inte min typ av stil på E30 heller...lagom med styling är alltid bäst...om det ska vara någon över huvud taget... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Med den grillen ser bilen gammal ut! det påminner om tidig 80-tals styling & det är inte snyggt i mina ögon. Jag skulle bytt till original grill. |
|
|
backe: e30 med stora M-paketet ser ut så där, inte grillen förstås, men lackade dörrpaneler och hellackerade kofångare.. mvh evers |
|
|
Jag är ledsen Kassem, men den där grillen , som säkert var JÄTTEFRÄCK 1983, ser fördjävlig ut. Du kommer nog aldrig få sålt bilen såvida du inte slänger grillen på soptippen och monterar en originaldito. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Jag håller med alla som tycker att den är ful, ledsen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.