AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.522

E det fint eller fult?

Sida 2 av 3
Tack för hjälpen boys.....
nu vet jag vad jag ska göra...
SpineKracker
Ansluter mig till skaran som säger att den är ful.

Såg annonsen här om dagen. Linjerna blir helt förstörda av detdär åbäket till grill! I kombination med navkapslarna för den tankarna till Opel Ascona. Även lackeringen av listerna stör bilens linjer.

Ta bort allt detdär tramset och sätt dit originalprylar så ska du se att bilen blir fin igen.

/Philip

E30, för att man vill.

Mer GO än SHOW är mitt motto.
Visa användare
431
JONTEP
318d Touring -13
OM du byter till original grill skulle det va kul om du kan lägga ut ett foto så man kan se skillnaden.
Jag ska byta till orginal idag eller imorgon.
Det finns inga ord för den grillen. Eller jo kanske ett, grisful!

Gott att se att du iaf tagit ditt förnuft till fånga och byta ut grillen för jag skrattade mig fördärvad när jag såg den annonsen.

Ursäkta min oförskämdhet men den lirar ändå inte i samma liga som att köra runt med den fronten.

Ha det!
Tesfes
Bedrövligt på min ära!!
Varför kan folk aldrig nöja sej med original utan plocka på massa pubertetsplast??
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Grillen platsar nästan under "Varför måste dom?"-galleriet. Ful som fan, byt fort som fan!
Ro
200
Rollof
316i -98 E36
Ja, verkligen! Jag gråter blod varje gång jag ser överstylade E30:s, med det där hör ju till det värsta man sett...
Byt grill så för du säkert sälja bilen ! :-)
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Seså killar, det är ju en enkel uppgift att få den där på rätt köl igen. Inte blir det särskilt dyrt heller. Nya grilldelar bara.
Sen tror jag som Kalle att den blir betydligt mer lättsåld med originalgrill också.

///BMW - Was sonst!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
byt nu grillen och måla den INTE röd, utan behåll den svart!

---
Den Svarte: Länk
/Chrille
Lyssna nu här jag håller med er allihopa, det är jätte fult,mycket fult, jag ska byta imorgon till en orginal.
Men inte för att jag ska kunna sälga den lättare, jag har inte bråtom för att sälga skönheten.

Men jag håller inte med dem som säger att jag kan sälga den snabbare om jag byter.
Först,,,det är inte svårt att få tag i en original grill.
Två,,,JohanE, du säger att det blir inte dyrt och byta grill heller.

Varför är den inte sålt än för???
Om det nu är grillen sken gäller?

Menar inget illa bara min åsikt :-)
SpineKracker
låt njurarna få behålla sitt krom också!
ser betydligt stiligare ut än svart som man ofta ser.

E30, för att man vill.

Mer GO än SHOW är mitt motto.
Första intrycket är väldigt viktigt om kunden inte skruvar själv. Tror även att du tappar kunder som inte "ser" bilen pga att den tappat linjerna, alltså ovan vid E30:s linjer. Sen är det ju en smaksak, hittar du rätt köpare så....... Om någon här på forumet letar 325 E30 så tror jag inte att de låter bli att köpa pga grillen i alla fall. Inte fälgarna heller. Många av oss som ägt/äger E30 har två tre uppsättningar med fälgar liggandes i nått hörne :-).

Tips, ta ett kort från sidan o lägg upp. Tror faktiskt att du får fler "napp" då (om du inte hinner byta grill alltså).

Lycka till

//Hotblack
Dra på trissor, FY FAN!
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Kassem... Läget kompis... ;) Hur går det?

----
Min Pärla: Länk
Bra tack, själv då? Hur går det med Cobran??? :-)
En berättigad fråga är också varför du importerat och registrerat bilen utan att ställa på den och en dag senare annonserar ut den?
andreasd, Och vad tror du! det kan vara för?
PS
287
PSE-R
M3 -87
M3 -95
överstylad?? stora mpaket är väl rätt mkt orignialstuk.. det enda som stör är väl grillen då men det är ju lätt fixat..

Racing m3:or hade förresten både röda, vita och blå "grill-galler" :)
Så dj**la fult att det förmodligen är olagligt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.