|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tror som du Z3c 4 ever. Att 2.0an som finns i nya 3 serien kommer leta sig ner i Z4an. |
|
|
Låter inte osannolikt, om det finns en billig instegsmodell på 150hk och mellanmotorn har 218hk så behövs ju knappast 2,2'an. Synd bara att de inte stoppar in 2,0d i Z4'a, det vore ju en toppvariant för en mer ekonomisk bil. 340Nm i vrid är inte heller fel. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Kommer i maj: Länk |
|
|
Prestandan verkar vara helt okej, 0-100 km/h på 8,2 sekunder torde räcka för gemene man iaf! Caspar: Jag skulle hellre se 3-literssexan från 535d i Z4 :P /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Jovisst, men nu pratade vi billig-variant. 535d skulle vara asballt i Z4 och blåsa ifrån alla sura bensinare utan att blinka!! :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Undrar om Z4 2,2i ersätts av nya "bantade" 2,5i/177 hk som Z4 2,3i? Det blir annars, som sagt, ett ganska saftigt glapp mellan 2,0i/150 hk och 2,5i/218hk. Mvh. |
|
|
Nu är det officiellt. Mer info om 4cyl Z4: Länk |
|
|
Bilden LÅNGT ner var ju riktigt skön... :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar: Eftersom det är en E46 compact på den bilden så måste tjejen vara en riktig rugguggla ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Med tanke på att bilen ser ut som en påse skridskor så måste ju bruden vara aspirant på titeln "världens fulaste"! | |
|
Hmmmm... å jag som ett tag funderade på att byta till en kompakt för att ha en liten och billig bil... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar: Tur att du tog ditt förnuft till fånga ;P Jag vågar utan att skämmas påstå att E46 compact har klara likheter med en gris i fronten, se bara på de där små plirande strålkastarna! Jämför Länk med Länk ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Sant Masten, men även en gris kan vara söt.. säger min vegeterian-syrra... Näe, hellre bussen än en sur ful kompakt.. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Masten och Caspar: Att ni bara vågar sitta här och slänga skit på compacten :o) låt gå för denna gången eftersom ni inte nämnt E36 compact än... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.