|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hallo j.l jag vet om en kanon fin bmw 750ia-95 jag varrt själv sugen på den men jag fick inte min 740 såld så de blev att jag bytte mig till en m3 saknar nästan min stora bil men som sagt ja ska snart annonsera ut ett byte mot en 740_750 mot m3,an. nu kom jag bort mig lite där den 750 ja vet om är svart med massvis med utrustning tv-nav men ej taklucka han begärde 79000 för den, men jag tror att jag kan få ner den till 60,000 65 har jag redan fått ner den till, ska jag luska lite med han å se vad han kan släppa den för? enligt han så är bilen i kanomskick ej några fel på den de ända som fattas på den va att de va antingen inga v-däck eller så va de tvärtom. Mvh |
|
Tjenare är det den i Trollhättan? Synd att du sålde 740n jag hade köpt den direkt om du hade kvar den! Den i Trollhättan diskuterade vi en annan gång, men det fanns ju ingen servicebok. Finns ju också en fin 728i i Göteborg för 69.000 visserligen gått långt men? Maila mig gärma ang. 750n BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
du menar pelle i göteborg tror han släpper den billigt. 750 ja menar finns i göteborg, tror han har den kvar pratade senast med han för en vecka sen då fanns den kvar. Mvh ps. ska jag kolla med han som bytte in 740 mot m3,an jag har nu om han är intresserad av att sälja 740 han verkar vara i behov av pengar ja menar har inte dåligt med flis så sköter han ju inte om 740 å de är den verklöigen värd att göras för den är fin å mkt välfungerande + massvis med servicpapper m,,m,m Mvh |
bmw,m3 |
hoppsan den finns ju här på säljes sidan för 73000kr nja han sa att han bara hade den utannonserad på blocket men de va ju inte sant de. |
|
Ja jag menar pelles 728 den ser ju fin ut men den har gått lite långt tycker jag 25000. ok jag har sett den 750 den ser helt ok ut tycker jag men allt är ju en prisfråga. Du får gärna kolla med han som köpte din 740ia om han vill sälja jag var sugen på den man tyvärr inte tillräckligt snabb. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Hej igen! jag har köpt bil av pelle inna trevlig kille som håller på med försäljning av bilen så man får väl se upp lite ändå. jo den 750 verkar vara i mkt bra sskick för jag har pratat med han många gånger å frågat så mkt jag kan om bmw 750 haft 3st så något vet man ju men han säger att den är helt ok. såg att de stog 73000 här. så 60000 tror jag han släpper den för. Men jag ska höra med han som byte in min 740 vad han kan tänka sälja den för han bor i helsingborg. jag ska förmodligen träffa han i veckan i ullared för han lovade skicka med 4st 18tums däck så jag ska höra med han om man kan träffas där. så kam man ju passa på å köpa lite olja m,m där för dom har bra priser på de. Mvh |
|
Låter kanonbra det jag kanske skall försöka kolla på den 750ial i morgon kanske. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Du har mail. |
Paap Reeder |
Så här tror jag ... om avgasröret läcker före (efter?) lambda kommer det in syreatomer som lambdan räknar och höjer blandningen vilket gör att motorn går fett med lågt lambdavärde. MVH /// Paap R |
|
Hej om vi återgår till ämnet så kan jag säga att jag köpte denna 750 idag. Problemet är garanterat dåliga insugspackningar, den varvar upp när man sprutar startgas. Jag skall byta dessa och hoppas att den är ok sen. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Hallo j.l blev de inget med 750 i göteborg (95) Mvh |
|
Grattis till bilen! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej bille! nej det blev inget han sålde den, jag skulle köpt den i helgen men han sålde den torsdags tydligen. Så jag köpte ytterligare en E32 och fick en massa pengar över istället. ErikW Tack! Med lite arbete skall denna bli lika fin som min förra. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Hej hej! inte illa de heller. Mvh |
|
J.L: Grattis! Har du tagit bilder på den som du har lagt upp på internet än? //Schnitzer |
|
|
Hej Schnitzer Bilder kommer senare efter rekond mm. Har redan väldigt fina 17" Ac Schnitzer, hade tänkt fixa vita blinkers runt om samt kromad grill, monterade det på min förra E32, väldigt snyggt. BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Vad kul! Du är nöjd med den i övrigt? Ingen hemsk hög oljeförbrukning? Vet att bromsarna kan krångla på dem, hoppas att du slipper det. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.