|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad kostar en läpp till en M3famspoiler på BMW någon som vet? Eller finns det några andra alternativ till M3 ans framspoiler? Länk:Länk Bmw 4 ever and ever.... | |
|
På BMW kostar den lilla svarta läppen runt 650kr. Och enl. mina senaste "prisuppgifter" så ska det vara billigast/smidigast att inhandla den just på BMW. Att montera nån annan läpp innan du har denna lilla M3-läpp finns inte (mig veteligen). Men när du har den så finns möjligheter. Rieger har två varianter som passar då, en kolfiber och en "vanlig" som skall lackeras. Dom ser exakt likadana ut i övrigt. Dessa kan jag genom en kompis som har en sytyling/trimfirma fixa till dig för 1998kr (kolfibern) resp. 1498kr ("vanliga"). Hoppas dett hjälpte dig lite på traven. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
nu igen Jimmy ;) ---- Min Pärla: Länk |
|
|
Får väl skaffa mig en sådan läpp då är den svår att sätta dit? Länk:Länk Bmw 4 ever and ever.... |
|
| Nej, det är inga problem att montera läppen. Bara att skruva dit den. | |
|
jimmyboy:... Nice car BMDoubleVMthree |
|
|
Bilfreak: Tackar tackar... Försöker hålla den smått stylad men ändå så clean som möjligt. Sover just nu under sitt täcke djup in i den småländska skogen..hehe. ATCO: Vad gör man inte för att hjälpa sin BMW-vänner. Ska du lägga en beställning på nån vinge snart eller???!!! Kitte: Precis som "perf" säger så är det inga problem alls att motera den lilla org. M3-läppen. Passar som handsken... eller ska jag kanske säga - passar som orginaldelar... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
bmw,m3 |
jimmy! har du några bilder på dom sakerna du kan ordna ? jag har en m-3-94 som jag skulle vilja köpa lite saker till. Mvh |
|
BMW,m3: Visst har jag bilder, vad är det du söker? Riegereläpp? Min kompis säljer nämligen allt möjligt inom styling och trimning. Även specialdelar vid sådana behov. Hans sida är ännu inte igång fullt ut vad jag vet. Bara att skriva ner vad du är intresserad av så ska jag fixa fram bilder och priser från min kompis så fort jag kan. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Jimmyboy: Tjenna! har din kompis billiga m3 speglar till salu ? | |
| Går det att få dit m3läppen på en icke m3kofångare, eller är m3fångaren bredare? | |
| Nej, den passar bara m3 fronten. | |
|
Jimmyboy: har du kvar din kontakt? Du har ju Mfront på din + en lite svart läpp. Den som är under den lilla läpen är det den som är reiger läppen? Som kostar 1998 resp 1498? MvH Bmw 4-ever |
|
pg_ice |
Jimmyboy: "Cristal baklysen" vart har du köpt dom? passar dom till alla E36? klart grymma |
|
Sånna köpte jag på www.stylabilen.se finns till Coupe/Cabrio och sedan iaf just där. Dom kostar 1550:- 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Snabblänk: Länk 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
pg_ice |
schyrrans! blir att beställa ett par. gillar inte lexus stilen så dom där är ju perfekta :) |
|
Precis så resonerade jag med. =) 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
pg_ice |
testing länkade till en bild på bilen,ska se om det funkar. |
pg_ice |
äsch Jonsson: hur fixar man en länk till en bild på bilen? ändrade i signaturen och la dit en länk till en bild men int kom det med inte. |
|
Peter78W: Javisst det stämmer, det är en Riegerläpp och priserna du angav stämmer. Den kostar 1498kr för lackbar och 1998kr för kolfiber. När det gäller lysena så rekomenderar jag er att INTE köpa FK! Har dessa på min bil och är missnöjd med att dom bla. tar in vatten vid regn och tvätt. Har fortfarande en disspyt med Stylabilen ang. detta. Monterade så sent som igår ett par baklyse av fabrikatet "Depo" på kompisens M3:a och det va kvalitet det kändes. Så dom lysena rekomenderar jag starkt. De kostar 1650kr. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.