|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Inte vad jag känner till. Var en blocketannons som sålde. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
| Vad händer nu, finns det 328 Cab Touring ????? För du är ju så drivade i touringclubben Micke | |
|
Micke har ju fortfarande kvar 320 touringen. |
|
|
Åh, nej va hemskt...snart rullar E46 cabbarna runt på G Adolfs torg med spinners och vinge....dags att kränga den nu tror jag... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Seven_: Du får ursäkta men jag fattar inte vad du menar. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Tror han menar att E46 börjar bli "billig" så att även "kidsen" kan köpa en. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
| Det är väl bara roligt för "kidsen", ser inte problemet. | |
|
Inte jag heller...:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
När kom E46 in i diskussionen öht? /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
På sid 1 tipsas det om E46 cab. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Flera ggr dessutom.. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Oj ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ibland ser man inte skogen för alla träden....;) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Hur går det med Touringklubben nu då? Släpper du den eller? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
berg35: Klubben kommer absolut leva kvar, jag har ju en till touring. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
"Micke har ju fortfarande kvar 320 touringen." /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
LOL.. -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.