|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
En bil för finsmakaren som värdesätter "gott skick" i dess verkliga betydelse! Länk--> Länk /Lazze Länk | |
|
först var det hasso och nu micke :) bara att hoppas att bilen får en lika pedant köpare och att micke hittar en fin bil att putsa vidare på :) MVH Johan K |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Önskar Micke lycka till, fräschare och mera välskött -93a är väl svårt att uppbringa. Jag bjuder på pizza om du säljer den på mindre än 3 dagar :DD ///MVH Hasso Länk |
|
Bara att instämma med övriga en mer välskött bil är väl svårt att hitta. Jag håller med ett flak pilsner till pizzan om försäljningen går på mindre än 3dar. Lycka till med försäljningen Micke men det är väl lite som du skriver i din dagbok att det kan vara lite trögsålt just nu men den som köper bilen lär ju inte bli besviken. |
|
| Höll personligen på att svimma när jag fick mailet från honom. Fast det har muttrats en del om bilbyte ett tag! =) Och lovar er! Fräschare bil får man leta efter lääääänge. Kanon fin är den. | |
|
Även jag kan intyga att den är mycket fin. Måste tveklöst vara en av de finaste av E34 530:s i detta land. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Dags att börja skriva dagbok kanske? *BAWORAK* |
|
|
En fanastisk bil på alla sätt, enormt välskött och fruktansvärt snygg. Ger garanterat sin ägare många glada mil framöver :) MVH, E38B12 |
|
|
Ni kan vara lugna gubbs, blev varken öl eller pizza. :-( Nu är hon iaf såld! ///Micke Touringklubben: Länk |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Grattis, ska man skratta eller gråta :) ///MVH Hasso Länk |
|
Jag gråter och nya ägaren flinar och gnuggar händerna! ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
MO: Det var inte en dag för sent...töm sprargrisen och banken så kanske det blir en e46 cabbe? |
|
|
Hehe, möjligen i skala 1/18 då. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Grattis eller beklagar sorgen - välj själv! Vad blir det för putsobjekt istället? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tanken är att det ska bli en E36 328i cab. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
Fan Micke: Kenta hårdrear sin e46cab måste var bättre än en E36 papplåda :) ///MVH Hasso Länk |
|
Härliga regplåtar på E30 touringen Micke :) _______ /Chrille |
|
| Hasso: Har du någon länk? | |
| Länk | |
|
Hårdrea och hårdrea.. Hummm, är säkert billigt för den bilen men för att det ska funka för mig så måste han idiot-tok-super-rea. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Äntligen! :-) Hänger nya ägaren här eller? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.