|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Brukar knastra rätt fint med orig komp. Man får köra väldigt låg tändning, och då erhåller man hög avgastemp. |
|
| Okej, hög avgastemp tycker man ju inte om :( Inte toppen iallafall... | |
|
Precis. Och inte dom gjutna orig kolvarna:) |
|
|
christian L: tycker d funka helt okej, bilen gick bra efter bromsningen,kanske lite fett! körde 1500 ganska hårda mil m 1,3 i ladd o originalkomp funka hur bra som helst! ja köpte hjulen nya för 18000 tusen tror dom heter 100+ |
|
|
turb-touring:Okej, det låter schysst. Ja ska nog mappa den där ja också. Hann du med 1500mil... Ingen spräckt topp heller?? 100+, kommer du ihåg exakt va modellen heter? Mappa du nått själv, alltså typ så du kunde starta den bara eller ska man låta putanen göra allt?? |
|
|
christian L: nix ingen spräckt topp!allt funka kanon hela tiden! ja köpte sprutet beg. så d va bara o starta! va o grovmappa sen, så ja kunde köra in motorn! men tror inte d e så svårt o mappa lite själv,har en kompis som har prospark o den har vi grovmappat själva! tror fälgarna bara heter 100+ ja köpte dom på valla däck,finns bilder på deras hemsida. |
|
| Okej,skönt att bilen funka hele tiden då!! Får se hur man ska göra när det blir dags. Ska kolla hemsidan också, skitgrymma hjul!! | |
|
Fälgarna heter 100+ Silverstone. hade nämligen sådana på min Kadett GSi. snygga, och bra priser. /mvh jocke |
|
|
Kan nån i denna konversation Lägga till mig på msn eller lägga upp filmen ingen fungerar ej så bra,,, är intresserad av den filmen pga att jag känner ägaren just nu:D knoddas_87@hotmail.com |
|
| Den finns här. www.Nos.makes.it | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.