|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kanske hyr den en helg under tennisveckorna i Båstad :-) Men tyvärr är jag ju bara 28... |
|
| det går hyra en dodge viper i skellefteå iaf det vet jag...ingen m3a men ändå =) | |
|
Är det nån som provat att hyra den än? Mvh |
|
|
Vore ju inte så dumt att hyra den en helg. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| HandsfreE:Vem hyr ut en viper i Skellefteå? | |
|
I Kalmar/Öland kan du hyra den nya M3. Pris har jag inte koll på men om någon är intresserad vet jag vem biluthyraren är.. Finns risk för att man vill hyra ofta sen bara!! München |
|
| München, jag skulle vara intresserad av att få veta vart .. Länk går att hyra på annars :) | |
|
rob_t_j72: Jag har hyrt den, funkade bra. Körde nog 114 mil med den över midsommar och veckan efter, den hade ännu inte slagit om till 1000 mil så den kändes som nybil fast bakdäcken var lite slitna. De har gjort så dsc inte går att koppla ur, vilket kanske är vettigt. |
|
|
Det är nog en förutsättnig för att överhuvudtaget kunna hyra ut bilen... //Lövet |
|
| Stocktrader firman brevid busstationen hyr ut en viper...den blåa som går i stan...tror dom heter tidy car? | |
|
Moe: Enligt Mabi så kostar det 10:-/Km, vilket blir 100:-/Mil - jag antar att det går att få fria mil?? Eller fick du mil "på köpet" då du hade den i 2 veckor? Mvh /Robban |
|
|
Nä det blev lite dyrt (götet fram o tillbaks). Jag använde den dock endel i tjänsten vilket gjorde att det blev lite billigare ... Tror det är i stort sett omöjligt att få fria mil då jag tror att idén som de har är ju att ta betalt för milen då själva bil-hyran är satt lågt (399/dygn). Det luriga är ju att sluta köra när du väl hyrt den, väldigt lätta att glömma bort sig och "köra lite till" :-), de borde helt klart ha en varningsskylt ... |
|
|
För mig skulle det nog löna sig (försäkring, värdeminskning, slitage, service mm) att hyra en M3:a de dagar jag vill åka, kör så lite med min då jag har hund och en annan bil att köra honom i samt att dra husvagnen med, tycker inte det var dyrt att hyra, helt ok pris. /Micke Länk |
|
|
Fria mil går inte att få. (Inte officiellt i alla fall) //Lövet |
|
| men moe! berätta hur den var då? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.