|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Marquez |
Aaah..okej! Tror jag vart in på hans hemsida faktiskt! "Johan" Vad ska du vässa på den?? Mackan |
Tord |
Köp en racekat (3700:-) och bygg lite grövre efter kattarna och en ljuddämpare, då får du ju samtidigt lite skönare sound åsså klarar du besiktningen, men du kunde ju göra ett avgastest, för dom kan ju vara hela men risken är stor att dom e paj =( Det är jag som äger Johans f.d RS2, jag har inga kort på den än men det blir många rullar som jag ska tömma i sommar :-) btw, Johan, jag behöver en schyst ljuddämpare, säljer du nån av bättre fabrikat? |
"johan" |
Jag håller på med avgassystem sinterlamell ändrat lufttillfödseln till turbosana med 2separata Green filter som ska palla 291hk st chip har funderat på uppgradera turbona eller byta till större mm Tord? är du Andreas?? joo visst fixar jag ljuddämpare |
"johan" |
Jag håller på med avgassystem sinterlamell ändrat lufttillfödseln till turbosana med 2separata Green filter som ska palla 291hk st chip har funderat på uppgradera turbona eller byta till större mm Tord? är du Andreas?? joo visst fixar jag ljuddämpare |
Tord |
Ja visst, Tord är mitt andra namn! =) Vilka märken på ljuddämpare kan du sälja, dalbäck skulle ha 5.500 :- för en MTM dämpare vilket var lite saftigt... |
Marquez |
"Tord" & "Johan" Såg en på Nordicstyling under namnet J. Häger är det den eller? En svart... Får se hur det går med katalysatorerna...det har då slutat skrammla iaf, men risken är väl att dem är helt utblåsta nu. Mackan |
|
om ni undrar om nå så kan ni fråga mig i stälet för att snacka en massa skit. jag har då inte kört mot nån jävla mc+ audi RS2 är en jävla skit bil.tacka vet ja bmw M-POWER min fd m3 körde jag i från en rs2 med.(286) + att jag körde ifrån en annan rs2 i piteå.med min rs2 så nog rulade den på men de är ju så lite å köra med.de är ju bara skit bilar (audi). mvh joakim.wallerström |
|
Marquez |
"Bmw_m3jocke" Skakade växellådan nått när du hade M3'an?? Mackan |
|
nej de gjorde den inte.har du kolat kattarna ? du bör nog byta dom.bilen går nog betydlit bätre om du byter dom. vet ej vad de kan va. hoppas att de löser sig mvh joakim |
|
Marquez |
De verkar ju som det är kuddarna vid växellåda. Ska ha ner den till Englunds ganska snart och låta dem kolla det. Det är bara vissa gånger när man får hjulspinn på han som det skakar i lådan. Gick den mkt bättre när du hade borta kattarna på den?? Det skramlade ju ett tag i dem, men efter att jag vart och varvat ut den, så slutade de skramla. Var så på min gamla 325'a oxå. Mackan |
"johan" |
Joo det är den men den är indigoblå kan fixa olika ljuddämpare för runt 1200-3000kr i rostfritt RS2 är inga dåliga bilar men om man sätter en skitdålig förarare som inte kan hantera efekten bakom ratten blir det lätt en skit bil ;)(skämt)+att min gammla RS2 körde ifrån en viss annan RS2 i Finnträsket :) jocke har du hittat nån Cab?? kan fixa en i Tyskland om du vill. |
|
ja men min bil var ju tarasig i finträsk-å de vet du me.jag har hittat en de cabbar.brunte ska ta hem en åt mig.hör av dig joakim |
|
| Bilen blev starkare på lågvarv när jag tog bort kattarna, men högre upp på registret märkte jag ingen skilnad. | |
Marquez |
Okej, ska besikta han först, så får man se sen om man köper nya eller bara tar bort dem. Mackan |
"johan" |
Jocke! Ska du ha lilla eller stora motorn? |
|
den stora så klart. 96 å uppåt joakim |
|
|
En sommar med Cabben sen vill du aldrig ha en sån något mer.. Inte så länge du bor i SVERIGE +30 14dagar om året.. Har ägt själv.. Ingen tror........ |
|
|
du de är mer värde i caben. plus att de är ju inte så många som har en sån i piteå jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.