|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Länk | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
När en E30 ser ut på det där viset så blir man ju nästan sugen på en igen, då är det värt att sitta trångt och stötigt :P |
| Länk | |
|
Ja ni riktigt fina bilar finns det :) Men ingen finare än Alpina E30 B6 M3 3.5 |
|
| criss: var det "din" alpina som kvaddades i korsningen vid möllevångstorget? Har för att den bilen kom från södervärn och fick sladd i kurvan vid lilla fiskartorget (tror jag det heter) Var inte så gammal när de hände så jag kan mcket väl ha blandat ihop morrötterna men har ett mine av det... | |
|
Denna var helt sjuk :) Länk Wow! |
|
|
Hur har det gått med B6:orna som är utannonserade? Har nån blivit stolt ägare, eller var det inga bra exemplar? /Tobbe |
|
|
Nu var det ett tag sen jag såg den sist och är inte uppdaterad på nuläget men den gode Doktor Perre i Huddinge besitter en röd B6 E30. Den är dock ombestyckad med en Hartge-trimmad M5 E34 3.6liter spis. Vill lova att den rör på sig!! Mvh Asken |
|
storken25 |
Jag har kolat på den Blå.....den var väl ganska OK.....dock ett ? på miltalet. Hade bara gått 1000 mil enl serviceboken. Kan väl dock vara möjligt..... Fans lite rost synligt, och man vet hur det e....om man börjar rota så finns det mkt mer... |
|
storken25: Den i Tyskland finns kvar än så länge........tänkte skicka ett mejl och höra mig för. Hoppas att han förstår eng då min Tyska inte är bra. |
|
|
storken25: Hur går det med dina planer på b6 den blå och den vita står kvar? har försök mejla dig men din mejl verkar inte fungar, har nämligen lite frågor på b6. |
|
|
Här är en i mkt fint skickLänk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.