|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Den blåa B6an med regnr OHA121 hade jag när den var ny. Har aldrig haft roligare i en BMW sedan dess. Konstigt att den bara rullat 12500 mil nu 22 ägare senare. Den hade rullar 7000 stenhårda mil redan 1991. Kolla bara så att bilen är rak.Det var den inte 1991. |
|
storken25 |
Criss: Vad menar du med rak? Var den smald och ramsned eller parkeringsskador? Min polare hade den typ 1995-96 da hade den gatt 9000 tror jag. |
|
Jag sladdade av vägen så det kostade nästan 100.000kr 1991 att laga den. Det mesta blev nytt framför framrutan.Dock ej motor. Bilen kändes aldrig bra efter reparationen så jag sålde den omgående. Färgen var royal blå metallic orginal när jag hade den och nu är den någon annan såg jag i annonsen. |
|
storken25 |
Det var ıntressant att hora! Tack for ınfon! Vet du nagot om den Vıta ı Jonkopıng......e den ett battre ex?? |
|
Det är den vita som Du kan läsa om i den här tråden har jag förståt det som... :) /J www.lazzat.nu |
|
|
Det är 15 år sedan bilen lagades på Förenadebil i Malmö. Den var inte ramsned.Utan det var endast yttre plåtar som bytades. Samt kylarna,framvagn,framhjul,avgassystem. Jag kollade ofta till reparationen så allt gick rätt till. Vet inget om den vita. |
|
|
Criss: Skulle Du våga köpa det exemplaret? /Jimmy Särås www.lazzat.nu |
|
|
Varför inte.Allt blev ju nytt. |
|
|
criss: Vad körde du in i och hur illa blev bilen behandlad? Fundersam på milen på bilen oxå har den bara gåt så lite? Storken: Vilken bil satsar Du på, jag ska ha en... Men har avaktat då jag trodde du köpt den blå.. :) /J www.lazzat.nu |
|
|
Fick sladd på våt betongväg som började precis efter en kurva. Blev stående med nosen ner i diket.Inget blev skadat bakom framskärmarna förutom avgassystemt. Bilen användes som den är byggd för, att köras hårt..Alla 254hkr kollades var dag och användes flitigt. |
|
storken25 |
Jag har sagt att jag skall ha bılen om allt e som det skall. Han sager att han har haft bılen ı 5 ar (tror jag han sa) och har kort jatte lıte. Jag tror nastan man ınte kan hıtta en B6 med org lack ınte krockad.....man kan kanske men da far man nog vanta ı 100 ar. Om den ar schhyst reparerad sa anser jag att det ınte e ngt storre prob..... Nar mın komıs hade bılen sa kanndes den toppen och den var vıd 1995-96. Den vıta har det oxa varıt en del dıskusıoner om skıck och mıl.... Det gar mkt snack om dessa bılar. Jag tycker man far aka och kolla och bedoma bılen kontra pengarna....men tacksamm for alll ınfo jag fatt av Crıss! |
|
Här är länken på den blåa Alpinan: Länk |
|
storken25 |
Saras: Du far garna komma och prov kora mın och jamfora med den vıt om du vıll nasta vecka. MVH |
|
Om man är ute efter en 4dr i bra skick är det nog denna man ska köpa: Länk |
|
|
starre: Otroligt läcker, hade min leasingbil börjat närma sig sin sista dag så hade jag nog varit på väg... Den var det riktig dräggelfaktor på, diskret och snygg! Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Om jag hade ett garage så han jag redan köpt den:)) |
|
|
Såg tidigare i tråden att mitt läge är likadant som för ett år sen! Skillnaden är att jag har satt dit ett nytt original avgassystem. Har man inte kört bilen på ett tag så vill man sälja, sen kör man en sväng och då vill man inte alls sälja! |
|
storken25 |
lınkan 81: Kul! Skall blı spannade att se pa Fredag!!! |
| Länk | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.