AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
4.269

Ska jag byta min 740i E38 mot Volvo 850 Turbo?

Sida 3 av 3
marre86
Japp köpte den från hbg den va i kanonskick men kändes lite konstigt mot 740, men jäklar va den går rätt kul faktiskt.

Ska fixa bilder på bilen så får ni se hur den ser ut.

Mvh

Visa användare
72
Kikki
740ia -93
Jag har kört en Volvo 850, ingenting går upp emot en fet BMW...hur kan du ens komma på tanken???

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!!
Visa användare
72
Kikki
740ia -93
Oooops, blev det en m3...trodde du bytte till Volvon :D

*pust*

marre86
Jag va å tittade på volvon men kunde inte byta den mot 740 så jag åkte å tittade på en m3,idag den va så pass fin så jag va tvungen att köpa den men som sagt va de är inte riktigt min stil vill ha lite större bmw,bil så jag jagar vidare kanske bli lite lättare å sälja en fin m3,a en vad 740 va för den va hopplös att sälja även att jag hade ett bra pris på den + att den var/är i mkt bra skick.

Mvh

Visa användare
72
Kikki
740ia -93
Varför ville du inte ha kvar 740'n när du vill ha en stor BMW? Vad begärde du för den, jag har nyss köpt min 740....

marre86
Hej igen!

jag begärde bara 59900kr den var/är i mkt fint skick finns bilder på autopower.se under jönköpingslän e38,ans karros

jag sålde/bytte bort den bara för att jag va bytessugen inget annat tror m3,an blir lättare att bli av med än vad 740 va fanns hur måna spekulanter som helst som bjöd allt från 30,000 till 59900kr men ingen kom å tittade på den för då skulle den blivit såld men men så är de ibland

kanske bli nöjd med m3 å fortsätter å åker med den om inte rätt bil dyker upp för ett ev,byte.

Mvh

Visa användare
72
Kikki
740ia -93
Det var ett bra pris om den var fin, tänkte nästan själv fara och kolla på en e38 i Karlstad för 55tkr, men tyckte det var för långt att åka :)
Hittade en e32 under halva priset av e38'n så det fick bli den istället, och det ångrar jag inte en sekund, vilka bilar ;-)
M3'an har jag inte provat, men dom säger ju att dom oxå ska gå bra, fast komfortmässigt ligger den väl efter en hel del kan jag tänka. :)

marre86
visst är de komfort skillnad, men inte så mycket som jag trodde men som sagt en 750,740,m5,540 är väl de som hägrar i framtiden (förmodligen snart).

Mvh

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.