|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
marre86 |
Jag har en bmw 740ia-94 e38,an den finns här på autopower under jönköpingslän Anderstorp bilen fungerar felfritt går mkt fint i motor/låda men är sugen på nåt annat helst bmw men nu är de så att de är en kille från järfälla som har en fin volvo 850 turbo-94 ni kan kolla på den under www.bilannonser.se här kommer länken till bilen Länk kan de vara ett bra byte? jag är helnöjd med min bil men som sagt är sugen på nåt nytt. |
|
Aldrig att jag ens övervägt ett sådant byte! Det är som att gifta sig med Anna Kournikova och dumpa henne för Marit Pålsson! Nej min nästa bil blir en E38 eller en M5 E34, om du är trött på E38 tycker jag alltså att du ska byta till en M5. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
tveksamt har själv ägt en v 70 t5 99 gick mkt bra men dyr o äga. har nu en 740 ia 97 som jag e mkt nöjd med. jag skulle aldrig ha gjort det bytet!! Tony |
|
marre86 |
Haha de va rätt sagt kalle! men som sagt var min verkar trögsåld ändå att jag har ett riktigt bra pris på den de är en kanon bil men färgen + inrenings färgen är väl inte den bästa. så jag kanske byter mig till volvon kanske lättare å sälga eller va tror ni? Mvh |
|
Volvo??? Skulle inte ens tänka tanken. |
|
|
marre86, Håller med om att du har ett kanonpris på din bil! Annonsen är helt rätt utformad med många bra bilder och bra info! Jag tycker att du ska prova att skriva ut för och efternamn samt ett telefonnummer. Många vill ringa istället för att maila. Lägg även ut annonsen på så många olika ställen som möjligt, Blocket.se är ett måste som komplement till Powerbörsen! Sedan är det helt fel säsong nu, till våren är det nog inga problem, så håll ut :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Nae knappast, vad har Volvo'n som inte BMW'n har?? om det är något du saknar så kanske du skulle överväga att efterutrusta BMW'n istället! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
marre86 |
Jag tänkte att volvon kanske är mer lättsåld än bmw,n? Men de kanske är bäst att behålla sin bil å se om man kan ha bättre lycka till våren att sälja den. Mvh |
| Nej! | |
|
Kalle: F-n vad fin parallell med Marit! I like :D (Ingen Volvo alltså) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Begär 20.000:- emellan och sätt sedan ut volvon för runt 35-40.000:- så borde det gå! (Jag tror inte du kommer att gilla åka volvon någon längre tid!) /Janne | |
| marre 86.man fick visst inte fråga sånt här!"men nu har du mail! | |
marre86 |
Tror ni att volvon blir svårsåld den ser ju riktigt fin ut på bilderna även så går de ju undan med chippad turbo så likvärdig peng 60 lappar som jag vill ha för min innan nyår borde väl gå att få ut? tänker inte behålla volvon så klart, de ska bli en bmw m5 el, 750 eller liknande. tänkte bara på ett byte med volvon för att den kanske är mer lättsåld eller? Mvh |
|
Gör inte det bytet! //Schnitzer |
|
|
Skulle aldrig göra det bytet. Den må va hur putsad o trimmad som helst, samt "stylad" (om än sparsamt), men vad är det som säger att den skall vara lättare att sälja än din? Behåll din till våren om du har råd med det och försök hitta köpare då, eller kanske hittar du då någon som kan tänkas o byta sin bil (som du vill ha) mot din. Volvo är ok bilar, men det får nog till S70 för att den kaross-serien skall bli lite vettig. Vem minns inte de hemska rycken i ratten på dessa bilar, speciellt T5:orna. Huga! Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
marre86 |
Ok är bara så bytessugen men man får väl behålla sin bil kanske tycker själv att volvon inte känns som nåt ok byte tänkte bara att den kanske kunde var mer lättsåld för den är ju svensksåld mkt utrustning inte gått så hemskt långt och även är den visst i toppskick. någon som bor i järfälla här på forumet? som kunde ta en titt på bilen givetvis mot betalning. Mvh |
|
byt inte ner dej... //Danne |
|
| Jag tror inte att man får 60 lök för en 94 tyvärr! Hade det varit en 96:a eller nåt så skulle den varit mer lättsåld för de pengarna. Jag vet att det inte är någon lätt uppgift att bli av med en e-38 heller, framförallt inte denna tid på året. Volvon får man nog inte såld nu heller så då är det ju bättre att åka e-38 fram till våren och annonsera ut den då istället! /Janne | |
marre86 |
De tror nog jag med. någon som vet nåt om denna bil? han vad intresserad av min bil + att jag får lägga pengar i mellan. så jag är tacksam för svar om någon sett eller vet nåt om bilen här kommer länken=Länk |
marre86 |
ingen som vet nåt om den bmw,n m3,an jag får lägga runt 40,-50.000 i mellan. de är ingen skinninredning någon typ av mocca är de även ingen taklucka ej elstolar ingen farthållare någon som vet nåt om bilen han säger att den är i kanonskick |
|
Du har inget reg nr på den?!? Tycker spontant det verkar som om där e lite dåligt m utrustning, behöver ju inte vara negativt i sig men det kan ju bli lite pyssel att sälja den en dag... Sjöberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.