|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
marre86 |
ok regnummret är rno 523 |
marre86 |
ringde föregående ägaren, men de va visst hans brossa som hade den så de blev ju bara snack om hur bra bilen va. Mvh |
| Att den gör runt 300 ska du inte ta på allvar. | |
| Om du ens tänker den tanken så tycker jag det låter som att du lika gärna kan åka Volvon. | |
marre86 |
Hej! vad menar du med de Haglund? vet du nåt om den bilen? Mvh |
|
byt om du vill....det är ändå du å ingen annan som ska dras med kärran oavsett byte eller ej..... Beemer to the people....... |
|
|
marre: Det jag menar är att om du ens överväger att byta bort en sådan bil mot en Volvo så kan du förmodligen lika gärna åka i Volvon. |
|
marre86 |
Jag har en bmw 740ia-94 men den verkar lite svårsåld men han som äger bmw m3,an kan ta min bil i inbyte + att jag får ge han 50,000kr de är de jag undrar om de är ok pris + om någon vet nåt om m3,an volvon är ju i toppskick och de är ju ett jämnt byte som gäller tänkte bara att den volvon kanske är mer lättsåld än min bmw? tänkker åka bmw sen de är ju de som gäller. Mvh |
|
Haglund: Jag tycker att du har konstiga åsikter... |
|
|
Allvarligt talat är nog inte Volvon så himla lättsåld den heller, 10 år gammal bil som e rejält trimmad å andra sidan e nog inte din 740 så lättsåld heller och jag tror inte det e helt lätt att få m3:an såld... Hade jag varit dig hade jag nog antingen legat lågt och behållt BMW till våren för då blir nog av med den eller försökt byta ev+pengar mot en "svensson-bil", dom brukar vara lätta att bli av med. Sjöberg |
|
marre86 |
Ja de kanske är bäst att behålla sin bil man vet ju vad man har vet att min bil är bekymmersfri å fin men men har blivit så bytessugen nu så vi får väl se vad som händer. någon som vet nått om m3,an? kan betala en peng om någon från helsinborg kunde kolla på den åt mig ? Mvh |
|
Förstår inte riktigt Haglunds poäng. Vem har sagt att han ska åka i Volvon? Den ska säljas vidare om jag fattat saken rätt. e38:an verkar svårsåld. Tror en Volvo 850 generellt sett är enklare att avyttra, nackdelen är att det är en turbo och sedan. Kanske är det en populär ungdomsbil men försäkringen torde vara ganska dyr eller? Hade det varit en 855 SE hade valet varit enklare. |
|
|
Marre86: Maila till han med M3:an om bilder... Mvh |
|
| Byt inte!!!!!!!!! | |
marre86 |
Hej hej igen! Kom precis hem från linköping. Jag har kollat på volvon och jag kan säga att den va riktigt fin och gick bra verkade vara en välskött bil. Men när jag provade volvon så kändes de som man satt i en leksaksbil om man jämför mot bmw,n så jag kunde inte göra ett byte de kändes alldeles för tokigt så jag avaktar lite å kanske ska ta mig en titt på m3,an i morgon ingen som vet nåt om den m3,an? om m3an är ok och fungerar fint är de ett bra byte då mot min bmw + att jag lägger 50.000kr i mellan hur låter de? Mvh |
| En volvo 850 är ren skit...det bytet hade jag ju aldrig gjort när du har en toppen bil..mitt svar nej | |
|
Förstår inte att du ens la energi på o åka o kolla på bilen ;) Min åsikt är att killen med Volvon försöker blåsa dig på en fin bil... men det är min högst personliga åsikt, skall väl tilläggas. Vad avser M3 så är det svårt o säga. Det beror på sååå mycket, eftersom det kan bli kostsamt med "fel" bil. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
marre86: jag förstår vad du menar med leksaksbil. För en massa år sedan åkte jag och tittade på en fin BMW 745 E23 den med turbo. Åkte dit med min Saab 900 turbo, när jag skulle köra hem efter provkörningen av BMW:n känndes min chippade turbo Saab som en plastig trehjuling!!! Lycka till med M3:an! |
|
marre86 |
He´j hej igen! Nu är bmw,n 740 borta bytte bort den mot en bmw m3,a -94 idag Den är i toppskick hittade ett stenskott på bilen å de va på motorhuven en liten bit uppe på syns knappt. annars så verkar den vara helt fri från rost. utrustningen på bilen är ac cdstereo fjärlarm imobilazer elhissar stora färddatan vita blinkisar 18tums fälgar airbags sportstolar med mocka inlägg sen är de väl inget mer få gå igenom bilen i morgon. men som sagt var ska sälja denna är ju på jakt efter en bmw m5 540 750 så ni ser den säkert ute på autopower om ett tag. Mvh |
|
Blev det den i Hbg?!? Sjöberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.